Rovnako, ako v nemeckom tíme, aj protinožci sa rozhodli meniť pred podujatím v Mexiku pilota pre preteky. Dôvoj je však trochu netradičný...
Tím pod vedením bývalého majstra sveta vo Formuli 1 z roku 1980 Alana Jonesa nezažíva sezónu, akú by si prial. Posledné troje peteky sú však poslednou príležitosťou na to, aby z toho dokázal tím, ktorý sa priebežne nachádza na štrnástom mieste vyťažiť maximum. Vedenie sa preto rozhodlo pre netradičnú taktiku na zaistenie lepšej budúcnosti a svoj program zameral na výchovu mladých jazdeckých talentov. Tím si od tohto ťahu sľubuje lepší štart do budúcej sezóny.
Dlhší čas je súčasťou tímu Ian Dyk, ktorý sa zúčastnil na štyroch podujatiach iba vrámci testov nováčikov. Tím sa však pre najbližšie podujatia v Mexiku 25.marca rozhodol dať mladému jazdcov príležitosť ukázať svoj talent priamo v pretekoch. Nahradí tak Karla Reindlera, ktorý bude takisto na podujatí, ale maximálne iba v pozícii poradcu, alebo náhradného pilota. Vzhľadom k tomu, že Ian je stále kategorizovaný ako nováčik, bude mať možnosť pred pretekmi jazdiť vo všetkých tréningoch víkendu, čo mu umožní lepšiu prípravu.
"Ian je perfektný jazdec a jeho talent je dobre viditeľný," hovorí o ponúknutej príležitosti šéf tímu Alan Jones. "Dúfam, že po zisku príležitosti vykročí hladko do rozbehnutého kolotoča tvdej súťaže. Karl hral počas sezóny v tíme významnú úlohu, obzvlášť pri zisku pódia v Beijingu a bude naďalej pracovať s nami na zlepšení tímu."
"Troje preteky pred koncom musíme uznať, že je veľmi nepravdepodobné, aby sme skončili na konci sezóny v prvej päťke," hovorí naďalej Jones o zlej situácii tímu. "Avšak sme plne oddaní seriálu A1GP a našej budúcnosti v ňom. Nie je tajomstvom, že sa predierame viacerými problémami a preto sme sa rozhodli využiť reálny priestor v pretekoch testovaním nových talentov a zaistiť tak lepšiu budúcnosť, aby sa neskôr mohli austrálski fanúšikovia radovať."
Foto: A1 Grand Prix Media
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?