Test Paul Ricard - 1.deň: Pilot tímu isport dnes naplno predviedol potenciál jeho tímu, keď triumfoval v oboch meraných tréningoch na známom francúzskom testovacom okruhu.
Presne o mesiac náš čakajú prvé preteky na púštnej trati v Bahrajne. Napriek tomu budú mať zajtra tímy k dispozícii posledný deň, kedy môžu vyskúšať zmeny na technike. S testovaním sa začalo už dnes na oblúbenej a technicky veľmi dobre vybavenej testovacej trati Paul Ricard.
Vrámci prvého dňa sa uskutočnili dva merané tréningy, v ktorom jednoznačne dominovala stajňa isport international na čele s Andreasom Zuberom, ktorý rovnako minulý týždeň pokoril španielskú trať v Barcelóne. Poradie na prvých troch miestach bol v oboch testoch rovnaký a pokaždé sa medzi oboch pilotov ispor dostal Luca Filippi zo Super Novy.
Test Paul Ricard - 1.deň - doobeda:
Poradie/Jazdec/Tím/Čas/Počet kôl 1. Andreas Zuber Isport International 1:13.466 33 2. Luca Filippi Super Nova International 1:13.839 38 3. Timo Glock Isport International 1:13.885 22 4. Javier villa Racing Engineering 1:13.924 30 5. Lucas Di Grassi Art Grand Prix 1:13.981 51 6. Mike Conway Super Nova International 1:14.000 36 7. Pastor Maldonado Trident Racing 1:14.070 28 8. Borja Garcia Durango 1:14.072 21 9. Giorgio Pantano Campos Grand Prix 1:14.078 31 10. Nicolas Lapierre DAMS 1:14.094 33 11. Michael Ammermuller Art Grand Prix 1:14.106 35 12. Karun Chandhok Durango 1:14.155 35 13. Alexandre Negrao Minardi Piquet Sports 1:14.218 29 14. Roldan Rodriguez Minardi Piquet Sports 1:14.230 44 15. Antonio Pizzonia Petrol Ofisi FMS 1:14.230 26 16. Kohei Hirate Trident Racing 1:14.253 35 17. Jason Tahinci Petrol Ofisi FMS 1:14.266 26 18. Ricardo Risatti BCN Competicion 1:14.322 50 19. Christian Bakkerud DPR 1:14.443 38 20. Adrian Zaugg Arden International 1:14.456 33 21. Andy Soucek DPR 1:14.511 30 22. Vitaly Petrov Campos Grand Prix 1:14.693 34 23. Sakon Yamamoto BCN Competicion 1:14.739 25 24. Bruno Senna Arden International 1:14.760 26 25. Sergio Jimenez Racing Engineering 1:15.003 41
Test Paul Ricard - 1.deň - poobede:
Poradie/Jazdec/Tím/Čas/Počet kôl 1. Andreas Zuber Isport International 1:12.812 19 2. Luca Filippi Super Nova International 1:12.968 32 3. Timo Glock Isport International 1:13.072 45 4. Pastor Maldonado Trident Racing 1:13.196 41 5. Antonio Pizzonia Petrol Ofisi FMS 1:13.280 38 6. Giorgio Pantano Campos Grand Prix 1:13.299 40 7. Borja Garcia Durango 1:13.340 39 8. Michael Ammermuller Art Grand Prix 1:13.371 34 9. Nicolas Lapierre DAMS 1:13.385 43 10. Lucas Di Grassi Art Grand Prix 1:13.463 36 11. Mike Conway Super Nova International 1:13.522 43 12. Adrian Zaugg Arden International 1:13.634 30 13. Ricardo Risatti BCN Competicion 1:13.714 32 14. Roldan Rodriguez Minardi Piquet Sports 1:13.840 19 15. Alexandre Negrao Minardi Piquet Sports 1:13.932 33 16. Javier Villa Racing Engineering 1:13.981 34 17. Jason Tahinci Petrol Ofisi FMS 1:14.150 32 18. Karun Chandhok Durango 1:14.240 36 19. Sergio Jimenez Racing Engineering 1:14.245 35 20. Kohei Hirate Trident Racing 1:14.640 44 21. Vitaly Petrov Campos Grand Prix 1:14.640 30 22. Bruno Senna Arden International 1:14.833 19 23. Andy Soucek DPR 1:14.981 46 24. Sakon Yamamoto BCN Competicion 1:15.053 40 25. Christian Bakkerud DPR 1:16.358 43
Ilustračné foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?