Nová sezóna je za dveřmi a pokud ještě na poslední chvíli nepřibude další tým, je startovní listina kompletní. Pojďme si ji tedy představit spolu s fotogalerií jezdců.
Za favority ročníku jsou podle předpokladů považovány tři týmy. V minulém roce dominovaly stáje Penske a Ganassi. Nyní by se k nim mohla přidat i stáj Andretti Green, která má v poli jako každý rok největší zastoupení.
A.J. Foyt Enteprises Darren Manning
Andretti Green Racing Marco Andretti Dario Franchitti Tony Kaanan Danica Patrick
Dreyer and Reinbold Racing Sarah Fisher Buddy Rice
Rahal Letterman Racing Scott Sharp Heft Simmons
Super Aguri Panther Racing Kosuke Matsuura Vitor Metra
Target Chip Ganassi Racing Scott Dixon Dan Wheldon
Team Penske Helio Castroneves Sam Hornish
Vision Racing Ed Carpenter Thomas Scheckter
foto: IndyCar Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?