Nová sezóna je za dveřmi a pokud ještě na poslední chvíli nepřibude další tým, je startovní listina kompletní. Pojďme si ji tedy představit spolu s fotogalerií jezdců.
Za favority ročníku jsou podle předpokladů považovány tři týmy. V minulém roce dominovaly stáje Penske a Ganassi. Nyní by se k nim mohla přidat i stáj Andretti Green, která má v poli jako každý rok největší zastoupení.
A.J. Foyt Enteprises Darren Manning
Andretti Green Racing Marco Andretti Dario Franchitti Tony Kaanan Danica Patrick
Dreyer and Reinbold Racing Sarah Fisher Buddy Rice
Rahal Letterman Racing Scott Sharp Heft Simmons
Super Aguri Panther Racing Kosuke Matsuura Vitor Metra
Target Chip Ganassi Racing Scott Dixon Dan Wheldon
Team Penske Helio Castroneves Sam Hornish
Vision Racing Ed Carpenter Thomas Scheckter
foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?