Tagliani našel pro rok 2007 útočiště u starých známých v Rocketsport, kde v letech 2003 až 2004 poměrně úspěšně působil.
Čtyřiatřicetiletý Kanaďan je z návratu do Rocketsports nadšený: „Chceme vyhrát a víme, že společně toho můžeme dosáhnout.“
Nový monopost Panoz DP01 způsobil, že všechny týmy musí začít od začátku. Z to plyne alespoň počáteční vyrovnanost startovního pole. „Je toho ještě spousta na práci, takže vztah mezi týmem a jezdcem je velmi důležitý. A to už máme splněno.“
Před čtyřmi lety byl tým Rocketsports nováčkem, přesto dokázal několikrát výrazně uspět. Tagliani je přesvědčen, že v sezóně 2007 nebude rozdíl. „Přestože nejsme nový tým, máme nové auto,“ řekl.
Týmový šéf Paul Gentilozzi je o dobrém tahu s Taglianim přesvědčen. „S Alexem jsme zažili dva skvělé roky a těším se, až s ním budu v roce 2007 spolupracovat.“
foto: Photo by Dan Streck, USA LAT PhotographicModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?