Tým Dreyer and Reinbold Racing prolomil ledy a jako první podal přihlášku na slavný závod v Indianapolis.
Na prvních dvou místech do 91. ročníku figurují Sarah Fisher a vítěz roku 2004 Buddy Rice. Američan se počtvrté v kariéře pokusí kvalifikovat (dosud třikrát úspěšně), tentokrát poprvé s týmem DRR.
„Jet do Indy je vždy vzrušující. Obzvlášť poté, co jsem v minulosti dokázal,“ řekl Rice. „Jsem zpátky s novým týmem, s novým nadhledem a jiným přístupem, než jsem měl v posledních letech. Můj inženýr je bývalý vítěz Indy 500 (v pozici inženýra), a protože jsem zde vyhrál, víme jak na to.“
Sarah Fisher pojede na slavný okruh poprvé od roku 2004. Dosud má za sebou pět startů, což ji staví na druhé místo. Ze zástupkyň ženského pohlaví nejčastěji startovala v Indianapolis Lyn St. James, která má na kontě sedm závodů.
„Je čest být první na seznamu přihlášených do 91. ročníků pětistovky. Jsem ráda, že jsem zpět. Mít privilegium závodit v Indy 500 je hezké,“ řekla Fisher.
foto: IRL
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.