Tým Dreyer and Reinbold Racing prolomil ledy a jako první podal přihlášku na slavný závod v Indianapolis.
Na prvních dvou místech do 91. ročníku figurují Sarah Fisher a vítěz roku 2004 Buddy Rice. Američan se počtvrté v kariéře pokusí kvalifikovat (dosud třikrát úspěšně), tentokrát poprvé s týmem DRR.
„Jet do Indy je vždy vzrušující. Obzvlášť poté, co jsem v minulosti dokázal,“ řekl Rice. „Jsem zpátky s novým týmem, s novým nadhledem a jiným přístupem, než jsem měl v posledních letech. Můj inženýr je bývalý vítěz Indy 500 (v pozici inženýra), a protože jsem zde vyhrál, víme jak na to.“
Sarah Fisher pojede na slavný okruh poprvé od roku 2004. Dosud má za sebou pět startů, což ji staví na druhé místo. Ze zástupkyň ženského pohlaví nejčastěji startovala v Indianapolis Lyn St. James, která má na kontě sedm závodů.
„Je čest být první na seznamu přihlášených do 91. ročníků pětistovky. Jsem ráda, že jsem zpět. Mít privilegium závodit v Indy 500 je hezké,“ řekla Fisher.
foto: IRLS příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?