Tým Dreyer and Reinbold Racing prolomil ledy a jako první podal přihlášku na slavný závod v Indianapolis.
Na prvních dvou místech do 91. ročníku figurují Sarah Fisher a vítěz roku 2004 Buddy Rice. Američan se počtvrté v kariéře pokusí kvalifikovat (dosud třikrát úspěšně), tentokrát poprvé s týmem DRR.
„Jet do Indy je vždy vzrušující. Obzvlášť poté, co jsem v minulosti dokázal,“ řekl Rice. „Jsem zpátky s novým týmem, s novým nadhledem a jiným přístupem, než jsem měl v posledních letech. Můj inženýr je bývalý vítěz Indy 500 (v pozici inženýra), a protože jsem zde vyhrál, víme jak na to.“
Sarah Fisher pojede na slavný okruh poprvé od roku 2004. Dosud má za sebou pět startů, což ji staví na druhé místo. Ze zástupkyň ženského pohlaví nejčastěji startovala v Indianapolis Lyn St. James, která má na kontě sedm závodů.
„Je čest být první na seznamu přihlášených do 91. ročníků pětistovky. Jsem ráda, že jsem zpět. Mít privilegium závodit v Indy 500 je hezké,“ řekla Fisher.
foto: IRLKodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?