Durban bol pre Hallydaya náročný

Halliday, Matt
Halliday, Matt, foto: A1 Grand Prix Media
Jozef Smrtník 7. března 2007 19:06
Sdílej:

Od pretekov v Južnej Afrike ubehlo už vyše týždňa a až dnes si pilot Nového Zélandu posťažoval, aký bol ťažký zisk dvoch pódiových umiestnení.

Meno Matta Hallydaya sa spája s Novým Zélandom z čias prvej sezóny A1 Grand Prix a začiatku druhej sezóny. Od tej doby jazdil za tím Jonny Reid a až ôsme preteky znamenali opäť návrat Hallydaya. Počas oboch pretekov víkendu si počínal výborne a pre tím vybojoval dve tretie miesta. Pre Matta to však neboli jednoduché preteky, pretože musel pred nimi absolvovať intenzívnu prípravu.

"Návrat do auta bol pre mňa dobrý, ale samotná príprava psychicky náročná," hovorí Hallyday. "Našťastie som mal možnosť úzko spolupracovať s Davidom Searsom (manažér tímu) a s Chrisom Gornem (mechanik). Od pretekov v Beijingu som nemal priveľa príležitostí venovať sa príprave, ktorá bola narúšaná inými záväzkami."

Tím patrí tento rok k najsilnejším a Matt túžil získať pole position a napriek najrýchlejšiemu času v dvoch častiach kvalifikácie táto pozícia pripadla Nemecku. Prvá rada bola však takisto uspokojivá a vzhľadom na podmienky na trati sú dve tretie miesta výborným výsledkom.

"Nesedieť dlho v aute bolo pre mňa frustrujúce, preto som bol po návrate pod veľkým tlakom. Teraz sa však teším na ďalšiu príležitosť, pretože viem, ako výborný je tento tím. Predviedli sme, čoho sme schopní a pritom stále máme čo zlepšovať."

Foto:  A1 Grand Prix Media

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?