Čtvrtá generace slavné závodnické rodiny porušila v prosinci zákon. Foyt pod vlivem alkoholu usedl za volant, za což ho v dubnu čeká soudní řízení.
AJ Foyta zatkla v Severní Karolíně policie, když projel křižovatku na červenou. Dvaadvacetiletý navrátilec do série IndyCar musel zaplatit pokutu 1 000 dolarů a 9. dubna bude postaven před soud.
Foyt uzavřel pro letošní rok smlouvu s týmem Vision Racing. Zakladatel série IRL a současně i majitel Vision Racing Tony George dal Foytovi znovu šanci usednout do formulového monopostu.
Foyt nejprve v IndyCar závodil, ale po nepřesvědčivých výkonech sérii opustil a zamířil do NASCAR. V posledním podniku roku 2006 nahradil u Andretti Green zraněného Daria Franchittiho.
foto: IndyCar Media
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.