Venezuelan sa oficiálne stáva pre nasledujúci rok tímovým kolegom Japonca Kohie Hiratho.
Ambície 21-ročného pilota sú pre rok 2007 v seriáli GP2 tie najvyššie. Pastor Maldonado dostane po boku Kohei Hirateho sedadlo v tíme Trident Racing. Počas zimných testov mal možnosť testovať s tromi rôznymi tímami a pre sezónu dostal viacero ponúk.
"Keď sa pozriem na všetky ponuky, ktoré som dostal pre rok 2007, verím, že som sa správne rozhodol spojiť sa s Tridentom," hovorí Pastor. "Tím disponuje vysokou dávkou profesionalizmu a tvrdo pracujeme na zisku titulu v tomto roku."
Pred tým, než Maldonado prestúpil do GP2, jazdil v šampionáte svetovej série Renault. Tu vďaka dvom víťazstvám dosiahol celkové tretie miesto. Pôvodne mal mať v tomto šampionáte titul, ale diskvalifikácia ďalšieho víťazstva v talianskom Misano zabránila jeho korunovácii.
V roku 2004 sa stal druhým Venezuelanom, ktorý kedy vyskúšal jazdu vo Formuli 1 v tíme Minardi. V tom istom roku zároveň vyhral titul v talianskom Formula Renault.
Ilustračné foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?