Venezuelan sa oficiálne stáva pre nasledujúci rok tímovým kolegom Japonca Kohie Hiratho.
Ambície 21-ročného pilota sú pre rok 2007 v seriáli GP2 tie najvyššie. Pastor Maldonado dostane po boku Kohei Hirateho sedadlo v tíme Trident Racing. Počas zimných testov mal možnosť testovať s tromi rôznymi tímami a pre sezónu dostal viacero ponúk.
"Keď sa pozriem na všetky ponuky, ktoré som dostal pre rok 2007, verím, že som sa správne rozhodol spojiť sa s Tridentom," hovorí Pastor. "Tím disponuje vysokou dávkou profesionalizmu a tvrdo pracujeme na zisku titulu v tomto roku."
Pred tým, než Maldonado prestúpil do GP2, jazdil v šampionáte svetovej série Renault. Tu vďaka dvom víťazstvám dosiahol celkové tretie miesto. Pôvodne mal mať v tomto šampionáte titul, ale diskvalifikácia ďalšieho víťazstva v talianskom Misano zabránila jeho korunovácii.
V roku 2004 sa stal druhým Venezuelanom, ktorý kedy vyskúšal jazdu vo Formuli 1 v tíme Minardi. V tom istom roku zároveň vyhral titul v talianskom Formula Renault.
Ilustračné foto: www.gp2series.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?