Do Austrálie smeruje takmer rovnaké jazdecké zloženie, aké sme mali možnosť sledovať pred dvomi týždňami v neďalekom Novom Zélande.
Najbližší víkend nás čaká v poradí siedme kolo šampionátu A1GP v rámci sezóny. Napriek tomu, že medzičasom prebehli významné vytrvalostné preteky v americkej Daytone, kde zvíťazil aj zástupca mexického tímu Salvador Duran, stretne sa v Sydney takmer rovnaká zostava, ako pri predchádzajúcich pretekoch.
Na smútok svojich fanúšikov nebude v indickej zostave expilot F1 Narain Karthikeyan. V kokpite ho nahradí Parthiva Sureshwaren. U Američanov bude chýbať Ryan Hunter-Reay, namiesto ktorého sa do kokpitu vracia Phil Giebler. Českému tímu zostáva naďalej verný Tomáš Enge.
Sydney, Austrália - Eastern Creek - nominovaní jazdci:
Austrália: Karl Reindler, Ian Dyk* Brazília: Tuka Rocha*, Luiz Razia Kanada: James Hinchcliffe Čína: Ho-Pin Tung*, Qing Hua Ma Česká Republika: Tomáš Enge Francúzsko: Loic Duval* Nemecko: Nico Hulkenberg, Christian Vietoris* Veľká Británia: Robbie Kerr, Oliver Jarvis* India: Parthiva Sureshwaren* Indonézia: Ananda Mikola, Moreno Soeprapto* Írsko: Richard Lyons*, John O’Hara Taliansko: Enrico Toccacelo, Michele Rugolo* Libanon: Alex Khateeb*, Khalil Beschir Malajzia: Alex Yoong Mexiko: Salvador Duran, Sergio Perez* Holandsko: Jeroen Bleekemolen, Renger van der Zande* Nový Zéland: Jonny Reid Pakistan: Nur Ali* Singapúr: Christian Murchison* Južná Afrika: Alan van der Merwe*, Gavin Cronje Švajčiarsko: Sebastian Buemi, Marcel Fassler* USA: Phil Giebler, Jonathan Summerton*
* - jazdci, ktorí sa zúčastnia úvodného tréningu nováčikov
Foto: A1 Grand Prix Media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?