Čisto americký seriál robí všetko pre to, aby si získaval čo najviac fanúšikov a expanziou na starý kontinent pribudnú v kalendári až dvoje preteky.
Posledný krát, kedy mohol niekto uvidieť preteky Champ Car bol rok 2003 v anglickom Brands Hatch a v nemeckom Lausitzringu, kde zaznamenal dnes už trojnásobný šampión Sebastien Bourdais jedno zo série prvých víťazstiev v šampionáte.
To o čom sa už dlhšie pošuškávalo dnes zaznelo nahlas a Európa sa môže opäť tešiť na dvoje preteky seriálu, ktoré by sa mali uskotočniť 2.septembra 2007 v holanskom Assene a o týždeň neskôr 9.septembra v belgickom Zolderi. Pridaním európskych podujatí bude kalendár rozšírený až na 17 pretekov sezóny.
Pre oboje okruhy, ktoré v posledných rokoch prešli značnou rekonštrukciou, je poriadanie pretekov Champ Car premiérou. Okruh Assen je známejší najmä poriadaním motocyklových pretekov a Zolder by mal byť známy najmä fanúšikom Formule 1 zo sedemdesiatych a osemdesiatych rokov.
Foto: Photo by Lesley Ann Miller, USA LAT Photographic
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?