V šiestych pretekoch série tohtoročnej sezóny, ktoré sa uskutočnia o týždeň na okruhu Taupo na Novom Zélande vystrieda v tíme USA Phila Gieblera 26-ročný Ryan Hunter-Reay.
Rodák z Floridy začal zo svojou motoristickú kariéru na motokárách ako dvanásťročný. Do povedomia motoristickej verejnosti sa dostal hlavne svojim pôsobením v sérií Champ-Car. V roku 2003 sa stal prvým jazdcom, ktorý vo svojej premiérovej sezóne dokázal zvíťaziť. Svojho prvého úspechu sa dočkal v Austrálií na okruhu Surfer´s Paradise. Takisto sa stal najmladším víťazom pretekov na ovále.
"Skutočne sa teším, že budem môcť pretekať pre tím USA v tejto sérií. Považujem to za skvelú príležitosť na reprezentáciu mojej krajiny na medzinárodnej scéne. Naviac som rád, že premiéru budem mať na úplne novom okruhu, takže všetci jazcdi na tom budú rovnako a to je pre moje prvé preteky vynikajúce," povedal Hunter-Reay.
Majiteľ tímu Rick Weidinger bol s jazdcom v kontakte od pretekov na okruhu v Laguna Seca v marci 2006.
"Už sa nemôžeme dočkať momentu, keď si Ryan konečne sadne do auta. Je to veľmi skúsený a profesionálny pilot - a navyše jeden zo svojich najväčších úspechov kariéry dosiahol práve v tejto časti sveta, a tak sme radi, že mu dáme príležitosť práve na Novom Zélande," povedal Weidinger.
Foto:Michael Levitt, USA LAT Photographic
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?