Čtyřiadvacetihodinový závod Rolex 24 at Daytona International Speedway má v Americe velmi dobré jméno a proto není žádným překvapením, že se domácí týmy i jezdci z různých sérií připravují i na tento podnik.
Tony George, vlastník série IndyCar a týmu Vision Racing se po vzoru konkurentů Rogera Penskeho, Chipa Ganassiho nebo Michaela Andrettiho přihlásil na závod v Daytoně, který se bude konat 27. – 28. ledna.
Za volant speciálního prototypu usedne Tomas Scheckter, Ed Carpenter a A. J. Foyt IV. K této trojici se přidá i sám Tony George, tedy už se přidal…
Oficiální testování nedopadlo pro Vision Racing zcela podle představ. George odjel jen pár kol, než přišla chyba a následná havárie. Majitel týmu vyvázl bez zranění, což se o prototypu říci nedalo.
Nicméně vrak z vozu nevyrobil, takže mechanikům příliš vrásek na čele neudělal. Ti slíbili, že do příštího oficiálního testování prototyp opraví.
Foto: IndyCar Media
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?