Čínsky magazín vytvoril podľa nešpecifikovaných kritérií rebríček najplyvnejších osobností národného obchodného trhu, kam sa zaradil aj šéf čínskeho tímu A1GP Liu Yu.
Okrem toho, že Liu Yu patrí k úspešným obchodníkom s Južnou Afrikou, nemalou mierou sa zasluhuje o celkový rozmach motoršportu v najľudnatejšej krajine sveta.
O vysokom vplyve svedčí aj fakt, že Čína je jedinou krajinou, kde sa v kalendári nachádzajú až dve podujatia pretekov A1GP v Shanghaji a Beijingu za podpory takých sponzorov, ako sú Sinopec, Air China a Citic Bank.
Na vybudovaní prvého národného tímu mu pomohla aj jeho úzka spolupráca s Federáciou Automobilového Športu v Číne (FASC), pričom patrí k horúcim kandidátom na vedúcu pozíciu samotnej organizácie.
Foto: A1 Grand Prix Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?