Tony George, šéf série IndyCar a majitel Vision Racing v jedné osobě angažoval pro nadcházející sezónu mladého pokračovatele úspěšného a oblíbeného rodu Foytů.
A.J. Foyt IV. se po roční přestávce vrátí zpět do IndyCar. Sezónu 2005 absolvoval ve stáji svého dědečka A.J. Foyta, ale na konci roku se „rodinnou“ rozloučil. Pokusil se uspět v Američany oblíbeném NASCAR, ale v závěru roku nedokázal odolat nabídce Michaela Andrettiho a v Chicagolandu nastoupil za zraněného Daria Franchittiho.
Pro Tonyho Georga budou sbírat body a snad i vítězství nevlastní syn Ed Carpenter, Tomas Scheckter a A.J. Foyt. George tak nasadí tři vozy. Možná právě proto, že celá série je s úspěšností jako na houpačce a zrovna nyní se nachází velmi dole. Některé týmy sérii opouští a nové se naopak vůbec nehrnou.
„Tak trošku jsem ho (Georga) naháněl,“ řekl Foyt. „Ani nevím, kdo bude sponzor a jaké číslo bude mít vůz.“
Vision Racing se po vzoru týmů Penske, Ganassi, Andretti Green postaví i na start slavného závodu 24 hodin v Daytoně, kde se budou moci nový týmový kolegové blíže poznat. A možná se za volant posadí i sám Tony George.
Foto: IndyCar Media
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?