Pretekárska budúcnosť nebola doposiaľ pre kanadského pilota istá, napokon sa však rozhodol pre staré koľaje.
Neodmysliteľná tvár seriálu Champ Car a šampión z roku 2003 Paul Tracy jazdil túto sezónu pre Forsythe Racing. Napriek viere v zisk titulu zažil sezónu, ktorá bola ďaleko od jeho očakávania a preto sa snažil poohliadnuť po iných seriáloch vrátane obľúbenej americkej NASCAR.
Verejnosť ostávala dlhšie v napätí a napriek chmúrnym myšlienkam sa rozhodol dať svojmu predsavzatiu v zisk ďalšieho titulu opäť šancu u doterajšieho zamestnávateľa, kde by mal do prvých pretekov v Las Vegas nastúpiť so štartovným číslom 3.
"Bohužiaľ som počas poslednej sezóny zaznamenal priveľa neúspechov, čo ma priveľa frustrovalo," hovorí dnes už 38-ročný Kanaďan. "Mnoho času som venoval tréningu a telesnej príprave, aby som bol čo najlepšie schopný získať titul. Veľa som bicykloval a pracoval na znížení svojej hmotnosti a urobím čokoľvek, aby som pre Forsythe Racing získal titul. Som v skvelom tíme a zaslúži si získať víťazstvo."
Foto: Champ Car, Photo by Gavin Lawrence/LAT Photo
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?