Monopol Hondy v sérii IRL poskytuje japonské automobilce jedinečnou šanci. Nemusí totiž dolovat maximální výkon z motorů a namísto toho se může věnovat jiným záležitostem.
Honda začala experimentovat s novým výfukovým systémem, který by mohl snížit hlučnost monopostů série IndyCar a Indy Racing.
Tým Vision Racing ve spolupráci s Hondou nedávno testoval nové motory, kterým byl na rok 2007 zvýšen objem na celkových 3.5 l. Mimo jiné se zkoušel i výfukový systém, jenž by zpříjemnil některým občanům amerických měst život.
Například ovály The Milwaukee Mile, Richmond International nebo městský okruh St. Petersburg leží uprostřed obytných zón, z čehož někteří obyvatelé radost nemají.
Změny hlučnosti však závisí na pružnosti Hondy, která by mohla zavést novinku již pro blížící se sezónu. Nejprve se musí vyřešit otázka změny současného designu zadní části monopostů a nového motoru. Důležité je upravit monoposty tak, aby poskytnuly agregátu co nejlepší chlazení.
Nechejme se tedy překvapit, zda bude série IRL natolik rychlá a do nové sezóny stihne vše připravit.
Foto: IndyCar Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?