Monopol Hondy v sérii IRL poskytuje japonské automobilce jedinečnou šanci. Nemusí totiž dolovat maximální výkon z motorů a namísto toho se může věnovat jiným záležitostem.
Honda začala experimentovat s novým výfukovým systémem, který by mohl snížit hlučnost monopostů série IndyCar a Indy Racing.
Tým Vision Racing ve spolupráci s Hondou nedávno testoval nové motory, kterým byl na rok 2007 zvýšen objem na celkových 3.5 l. Mimo jiné se zkoušel i výfukový systém, jenž by zpříjemnil některým občanům amerických měst život.
Například ovály The Milwaukee Mile, Richmond International nebo městský okruh St. Petersburg leží uprostřed obytných zón, z čehož někteří obyvatelé radost nemají.
Změny hlučnosti však závisí na pružnosti Hondy, která by mohla zavést novinku již pro blížící se sezónu. Nejprve se musí vyřešit otázka změny současného designu zadní části monopostů a nového motoru. Důležité je upravit monoposty tak, aby poskytnuly agregátu co nejlepší chlazení.
Nechejme se tedy překvapit, zda bude série IRL natolik rychlá a do nové sezóny stihne vše připravit.
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?