Český tým v Sentulu rychle naladil pracovní tempo a Jarek Janiš si poprvé užil celý den jízd, ve kterém zajel pátý čas.
Indonésie přivítala Světový pohár motoristického sportu žhavými teplotami nad 30 °C, což u jezdců vyžadovalo striktní dodržování pitného režimu a zároveň byla prověřena jejich fyzická kondice. Janiš začal svou práci v tréninku nováčků. Obvyklý formát dvou tréninků o délce 25 minut musel být zkrácen těsně před koncem první části, na vině byla nehoda pákistánského vozu. Janiš zvládl odjet 11 kol a měl třetí čas.
Druhý volný trénink již byl otevřen všem jezdcům a na trati bylo hodně rušno. Český tým se zpočátku rozhodnul vyčkávat v boxech, aby se vyhnul velkému provozu. Janiš, který poprvé absolvuje kompletní víkend A1GP, pak neztrácel čas a rychle se dostal mezi nejlepší pět. Práce se jako obvykle soustředila na ladění vozu na závod a nalezení dobrého vyvážení pro delší jízdy. Janiš odjel dalších 21 kol, zajel pátý čas a v prvním sektoru byl absolutně nejrychlejší.
Jarek Janiš: „Bylo příjemné odjet celý den. Trať byla lepší, než jsem si myslel, ačkoliv občas je obtížné jet za jiným vozem kvůli množství odletujících kamínků. Myslím, že nemáme špatnou formu, ale musíme ještě zapracovat na delších jízdách. Naše rychlost vypadá v pořádku, ale musíme zapracovat na vytrvalosti a také dát všechny sektory dohromady. Jsme optimisté, že zítra půjdeme správným směrem.“
Antonín Charouz, šéf týmu: „Dnes jsme měli výhodu, že jeden jezdec odjel trénink nováčků a normální volný trénink, což bylo dobré. Zatím to vypadá slibně, ale zajíci se počítají až po honu. Po kvalifikaci bychom měli mít lepší představu, jak na tom jsme."BPA sport marketing, a.s.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.