Janiš si užil první den

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: BPA sport marketing, a.s.
iMotorSport.cz 8. prosince 2006 14:54
Sdílej:

Český tým v Sentulu rychle naladil pracovní tempo a Jarek Janiš si poprvé užil celý den jízd, ve kterém zajel pátý čas.

Indonésie přivítala Světový pohár motoristického sportu žhavými teplotami nad 30 °C, což u jezdců vyžadovalo striktní dodržování pitného režimu a zároveň byla prověřena jejich fyzická kondice. Janiš začal svou práci v tréninku nováčků. Obvyklý formát dvou tréninků o délce 25 minut musel být zkrácen těsně před koncem první části, na vině byla nehoda pákistánského vozu. Janiš zvládl odjet 11 kol a měl třetí čas.

Druhý volný trénink již byl otevřen všem jezdcům a na trati bylo hodně rušno. Český tým se zpočátku rozhodnul vyčkávat v boxech, aby se vyhnul velkému provozu. Janiš, který poprvé absolvuje kompletní víkend A1GP, pak neztrácel čas a rychle se dostal mezi nejlepší pět. Práce se jako obvykle soustředila na ladění vozu na závod a nalezení dobrého vyvážení pro delší jízdy. Janiš odjel dalších 21 kol, zajel pátý čas a v prvním sektoru byl absolutně nejrychlejší.

Jarek Janiš: „Bylo příjemné odjet celý den. Trať byla lepší, než jsem si myslel, ačkoliv občas je obtížné jet za jiným vozem kvůli množství odletujících kamínků. Myslím, že nemáme špatnou formu, ale musíme ještě zapracovat na delších jízdách. Naše rychlost vypadá v pořádku, ale musíme zapracovat na vytrvalosti a také dát všechny sektory dohromady. Jsme optimisté, že zítra půjdeme správným směrem.“

Antonín Charouz, šéf týmu: „Dnes jsme měli výhodu, že jeden jezdec odjel trénink nováčků a normální volný trénink, což bylo dobré. Zatím to vypadá slibně, ale zajíci se počítají až po honu. Po kvalifikaci bychom měli mít lepší představu, jak na tom jsme."BPA sport marketing, a.s.

Témata:
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?