Po dvojdňovom záverečnom teste sezóny si najlepší čas odnáša z Valencie Andreas Zuber.
Podobne, ako v piatok sa niesol aj včerajší záverečný test na španielskom okruhu, kedy piloti zbierali posledné jazdecké skúsenosti v tomto roku v rannej a poobednej jazde. Doobeda sa opäť darilo tímu iSport po obsadení prvých dvoch miest. Úspešnejším bol tentokrát Andreas Zuber, keď tesne prekonal Glockov výkon a zapísal si zároveň najlepší čas testov vrámci oboch dní.
Poobede sa jazdecké pole mierne spomalilo a ranný víťazný tím výrazne prekonala konkurencia. Svoje prvenstvo vo výsledkoch si zapísal Mike Conway z tímu ART Grand Prix. Bruno Senna nesúci slávne meno bývalého majstra sveta F1 sa v prvý deň pri svojej premiére príliš neukázal, ale so svojim monopostom sa nakoniec popasoval a tretím najlepším časom sa zaradil za Clivio Piccioneho.
Valencia 2.deň testov - 2.12.2006:
Ranný test:Jazec Tím Čas Počet kôl1. Andreas Zuber iSport International 1:18.432 382. Timo Glock iSport International 1:18.465 423. Antonio Pizzonia Petrol Ofisi FMS International 1:18.472 254. Kazuki Nakajima Dams 1:18.607 345. Roldan Rodriguez Piquet Sports 1:18.621 346. Mike Conway ART Grand Prix 1:18.667 317. Michael Ammermuller ART Grand Prix 1:18.703 378. Borja Garcia BCN Competicion 1:18.717 399. Kohei Hirate Trident Racing 1:18.932 2910. Giorgio Pantano Campos Racing 1:18.947 3311. Nicolas Lapierre Dams 1:19.004 2712. Bruno Senna Arden International 1:19.089 3213. Pastor Maldonado Trident Racing 1:19.109 3714. Adrian Zaugg Arden International 1:19.124 2715. Jose Maria Lopez BCN Competicion 1:19.167 2416. Xandi Negrao Piquet Sports 1:19.186 3817. Nico Hulkenberg Super Nova International 1:19.295 4418. Ricardo Risatti Campos Racing 1:19.380 3819. Ernesto Viso DPR 1:19.424 2620. Alvaro Parente Racing Engineering 1:19.459 3821. Luiz Razia Racing Engineering 1:19.489 4622. Jason Tahinci Petrol Ofisi FMS International 1:19.523 3023. Alberto Valerio Durango 1:19.602 3424. Clivio Piccione Durango 1:19.629 2925. Luca Filippi Arden International 1:19.682 1726. Christian Bakkerud DPR 1:21.152 4027. Sam Bird Super Nova International 1:21.592 38
Poobedný test:Jazdec Tím Čas Počet kôl1. Mike Conway ART Grand Prix 1:18.737 322. Clivio Piccione Durango 1:18.828 323. Bruno Senna Arden International 1:18.836 434. Luca Filippi Arden International 1:18.861 225. Javier Villa Racing Engineering 1:18.888 366. Roldan Rodriguez Piquet Sports 1:19.019 347. Borja Garcia BCN Competicion 1:19.140 348. Giorgio Pantano Campos Racing 1:19.144 339. Timo Glock iSport International 1:19.160 2210. Antonio Pizzonia Petrol Ofisi FMS International 1:19.185 3811. Alberto Valerio Durango 1:19.221 3712. Nicolas Lapierre Dams 1:19.268 2313. Jose Maria Lopez BCN Competicion 1:19.302 3114. Michael Ammermuller ART Grand Prix 1:19.404 3115. Kohei Hirate Trident Racing 1:19.434 2616. Kazuki Nakajima Dams 1:19.526 3117. Alvaro Parente Super Nova International 1:19.615 4018. Ernesto Viso DPR 1:19.629 2219. Luiz Razia Racing Engineering 1:19.633 3920. Xandi Negrao Piquet Sports 1:19.889 3521. Pastor Maldonado Trident Racing 1:19.943 3522. Jason Tahinci Petrol Ofisi FMS International 1:20.147 2223. Andreas Zuber iSport International 1:20.239 1924. Ricardo Risatti Campos Racing 1:20.389 2425. Christian Bakkerud DPR 1:20.721 2926. Adrian Zaugg Arden International 1:20.828 1327. Sam Bird Super Nova International 1:21.170 21
Foto: www.gp2series.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?