Největší zájem projevuje Robby Gordon, který v minulosti ve formulových závodech Champ Car a IndyCar závodil.
Avšak největší problém startu v Indy 500 spočívá v kolizi termínu závodu. V letošním roce musel odjet závod Nextel Cupu Coca-Cola 600, který se konal ve stejném víkendu jako Indianapolis 500.
V roce 2007 by se tentokrát zřekl NASCAR ve prospěch IndyCar. „Dostal jsem spoustu nabídek jet v Indy. Příští rok bude závod nejvyrovnanější a nejzábavnější ze všech,“ řekl Robby Gordon. „Každý tým bude mít identické vybavení, motor a dodavatele pneumatik.“
Nicméně podnik Coca-Cola 600 na oválu Charlotte se znovu koná stejného dne jako Indianapolis 500. Rozhodnutí výběru bude záviset na úspěšném působení v NASCAR.
Gordon se rozhodne až po šestém závodu Nextel Cupu, kdy zhodnotí, zda-li by si mohl dovolit jeden podnik vynechat.
Robby Gordon v roce 2004 málem do slavné pětistovky odstartoval. Bohužel byl čas startu odložen kvůli nepřízni počasí a Gordon by nestihl účast v NASCAR. Prázdné místo v kokpitu tak vyplnil Jacques Lazier a Gordon odletěl s vypůjčenou helikoptérou Tonyho Georga do Charlotte.
Foto: General Motors
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?