Přední tým šampionátu Champ Car změnil vlastníka. Z rukou Carla Russo přešel do vlastnictví Dana Pettita, jenž je současně spolumajitelem konkurenčního týmu PKV Racing.
Stáj sídlící v Lovelandu ve státě Colorado zůstává součástí Champ Car a připravuje na sezonu nový podvozek Panoz DP01 poháněný motorem Cosworth.
„Prohlášení chci začít slovy, že Carl Russo vybudoval excelentní a konkurenceschopný tým,“ prohlásil úvodem při oznámení prodeje Pettit. „Po rozhovorech s Kevinem Kalkhovenem a Jimmy Vasserem v PKV Racing a managementem šampionátu, jsme se shodli na tom, že tato koupě bude výhodná pro všechny strany. Spolupráce s Kevinem zajistí úspěch oběma stájím.“
Russo přiznal zklamání z nutnosti svůj tým prodat, hlavní příčinou byla podle jeho slov pracovní vytíženost, nedostatek času a energie na řízení týmu. „Co se týče nového vedení a směru, kterým se má RuSPORT ubírat, nemám nejmenších pochybností.“
Foto: Champ Car
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?