 
            Přední tým šampionátu Champ Car změnil vlastníka. Z rukou Carla Russo přešel do vlastnictví Dana Pettita, jenž je současně spolumajitelem konkurenčního týmu PKV Racing.
Stáj sídlící v Lovelandu ve státě Colorado zůstává součástí Champ Car a připravuje na sezonu nový podvozek Panoz DP01 poháněný motorem Cosworth.
„Prohlášení chci začít slovy, že Carl Russo vybudoval excelentní a konkurenceschopný tým,“ prohlásil úvodem při oznámení prodeje Pettit. „Po rozhovorech s Kevinem Kalkhovenem a Jimmy Vasserem v PKV Racing a managementem šampionátu, jsme se shodli na tom, že tato koupě bude výhodná pro všechny strany. Spolupráce s Kevinem zajistí úspěch oběma stájím.“
Russo přiznal zklamání z nutnosti svůj tým prodat, hlavní příčinou byla podle jeho slov pracovní vytíženost, nedostatek času a energie na řízení týmu. „Co se týče nového vedení a směru, kterým se má RuSPORT ubírat, nemám nejmenších pochybností.“
Foto: Champ Car
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?