Sepang - tréningy nováčikov+2.tréning: Nico Hülkenberg dnes dominoval na čele všetkých troch tréningoch na náročnej trati.
Svojim podnebím najnáročnejšia trať seriálu privítala pred štvrtými pretekmi jazdecké pole. V úvode už tradične nastúpili menej skúsení piloti, ktorým zavelil tempo nemecký rodák, ktorý si poradil aj so stálou jazdeckou zostavou v prvom oficiálnom tréningu.
V prvom tréningu sa na druhé miesto dostal Adrian Zaugg z Južnej Afriky nasledovaný domácim pilotom Fauzym, ktorý sa v nasledujúcom tréngu posunul o jedno miesto dopredu napriek tomu, že sa celé jazdecké pole spomalilo zhruba o sekundu.
V českom tíme sa do národného monopostu v úvode posadil Jarek Janiš, ktorý si v oboch tréningoch udržal pozíciu 5. a 6. miesta. Tomáš Enge v oficiálnom tréningu už také šťastie nemal a stretol sa s väčšou konkurenciou, ktorá ho posunula na 11. miesto.
Sepang - 1. tréning nováčikovSepang - 2. tréning nováčikovSepang - 2. oficiálny tréning
Foto: Sutton Motorsport Images
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?