Miláček nizozemského motoristického publika upozorňuje své fanoušky na možný výskyt za volantem vozu Champ Car.
Americký seriál plánuje expanzi na starý kontinent, s největší pravděpodobností na okruh Assen v Nizozemí. V oficiálním kalendáři Champ Car okruh Assen chybí, ale vedení šampionátu ještě seznam definitivně neuzavřelo.
A proto, Jos Verstappen varuje fanoušky, ať se 2. září přijedou podívat na jeho debut v Champ Car. Nicméně upozorňuje na fakt, že ještě nic nepodepsal a není nic dohodnutou. Každopádně mu ještě zbývá trochu času, jelikož sezóna startuje až 8. dubna v Las Vegas.
Verstappen neupřesnil tým, za který by nastoupil, ale již se objevily spekulace o možném spojení Stoddart – Verstappen. Bývalý šéf neúspěšné, ale oblíbené stáje Minardi se rozhodl zúročit letité zkušenosti s vedením týmu v Champ Car. A Verstappen za Minardi v roce 2003 závodil...
Foto: Photo by Lesley Ann Miller, USA LAT Photographic
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?