Po letech přeskakování mezi televizními stanicemi a hledání toho správného partnera se ChampCar vrací zpět na obrazovky ABC/ESPN.
Formule ChampCar se na obrazovkách ESPN proháněly od roku 1983 až do sezóny 2001. V té době začal zájem o sérii poměrně upadat a tak televizní stanice dala přednost konkurenční IRL.
Od příštího roku se však ABC/ESPN stane strategickým partnerem ChampCar. V roce 2007 odvysílá celkem 11 závodů a v roce následujícím již celou sezónu. Zároveň také odvysílá závody série ChampCar Atlantic.
Tato změna bude mít přímý dopad především na americké diváky, kteří uvidí ChampCar na populární televizní stanici dostupné téměř všude, ale také ukazuje že obnova celé formulové série pokračuje správným směrem.
S příchodem nové šasi se očekává i několik nových týmů a sponzorů a možná tak dojde k podobné situaci jako letos v ChampCar Atlantic - startovní pole zde vykazovalo nejen vysokou kvantitu, ale hlavně vysokou kvalitu. Koncentrace talentu byla obrovská a bude velmi zajímavé sledovat, jak si první dva z konečného pořadí - Simon Pagenaud a Graham Rahal - povedou v ChampCar. Ani jeden zatím nemá oficiálně potvrzené místo, ale oba mají talent a Graham má přijmení Rahal a Simon má v kapse 2 miliony dolarů, které dostal za výhru v celkovém pořadí.
Foto: ChampCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?