V zákulisí Champ Car se hovoří o odchodu šéfa a majitele týmu RuSport Carla Russa jako o hotové věci. Jak to dopadne s týmem, jehož jezdec Justin Wilson se stal vicemistrem?
Prezident RuSport Jeremy Dale tvrdí, že tým bude příští rok na startu. Proběhla ale jednání o možném prodeji. Vážným uchazečem byl a dosud možná stále je Paul Stoddart, jen touží po návratu značky Minardi na závodní okruhy. Dalším z prominentních osob u jednacího stolu byl partner PKV Dan Pettit či společnost Gulfstream, sponzorující Oriola Serviu.
Carl Russo nemá za sebou dobrý rok. Vyhození Allmendingera, který poté s týmem Forsythe vyhrával jeden závod za druhým ukázalo konkurenceschopnost týmu ve špatném světle. Těžké zranění da Matty také stáji nepomohlo. Slabou náplastí je celkové druhé místo Justina Wilsona, který i díky tomu údajně jedná s předními týmy jako Forsythe, Newmann-Haas či Paulem Stoddartem o přestupu.
Russo se tak chce soustředit raději na své podnikatelské aktivity v telekomunikacích a osud týmu je zatím nejasný...
Foto: Champ Car
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.