V zákulisí Champ Car se hovoří o odchodu šéfa a majitele týmu RuSport Carla Russa jako o hotové věci. Jak to dopadne s týmem, jehož jezdec Justin Wilson se stal vicemistrem?
Prezident RuSport Jeremy Dale tvrdí, že tým bude příští rok na startu. Proběhla ale jednání o možném prodeji. Vážným uchazečem byl a dosud možná stále je Paul Stoddart, jen touží po návratu značky Minardi na závodní okruhy. Dalším z prominentních osob u jednacího stolu byl partner PKV Dan Pettit či společnost Gulfstream, sponzorující Oriola Serviu.
Carl Russo nemá za sebou dobrý rok. Vyhození Allmendingera, který poté s týmem Forsythe vyhrával jeden závod za druhým ukázalo konkurenceschopnost týmu ve špatném světle. Těžké zranění da Matty také stáji nepomohlo. Slabou náplastí je celkové druhé místo Justina Wilsona, který i díky tomu údajně jedná s předními týmy jako Forsythe, Newmann-Haas či Paulem Stoddartem o přestupu.
Russo se tak chce soustředit raději na své podnikatelské aktivity v telekomunikacích a osud týmu je zatím nejasný...
Foto: Champ Car
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?