Beijing - hlavné preteky: Kontrastom úvodného šprintu boli druhé čínske preteky, ktoré boli poznačené veľkým odpadom pilotov.
Preteky s dĺžkou 63 kôl priniesli historicky prvé víťazstvo pre tím z Talianska po tom, čo sa Enrico Toccacelo vyhol nástrahám záludnej mestskej trate v Pekingu a spoločne s tímom Veľkej Británie a Austrálie obsadil pódiové miesto.
Šachovnicovú zástavu uvidelo iba 11 pilotov, medzi ktorými chýbal aj víťaz úvodného šprintu Bleekemolen. Svoju púť skončil predčasne osem kôl pred koncom po tom, čo dostal hodiny. Tomáš Enge svoju známu smolu nechal doma a do cieľa prišiel na šiestom mieste.
Beijing - výsledky hlavných pretekov
Priebežné postavenie v šampionáte
Ilustračné Foto: Sutton Motorsport Images
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?