Beijing - hlavné preteky: Kontrastom úvodného šprintu boli druhé čínske preteky, ktoré boli poznačené veľkým odpadom pilotov.
Preteky s dĺžkou 63 kôl priniesli historicky prvé víťazstvo pre tím z Talianska po tom, čo sa Enrico Toccacelo vyhol nástrahám záludnej mestskej trate v Pekingu a spoločne s tímom Veľkej Británie a Austrálie obsadil pódiové miesto.
Šachovnicovú zástavu uvidelo iba 11 pilotov, medzi ktorými chýbal aj víťaz úvodného šprintu Bleekemolen. Svoju púť skončil predčasne osem kôl pred koncom po tom, čo dostal hodiny. Tomáš Enge svoju známu smolu nechal doma a do cieľa prišiel na šiestom mieste.
Beijing - výsledky hlavných pretekov
Priebežné postavenie v šampionáte
Ilustračné Foto: Sutton Motorsport Images
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?