Série IndyCar na konci sezóny úspěšně otestovala „road course“ verzi slavného oválu v Daytoně a v únoru ji čeká návrat na floridské pobřeží.
„Rozšíření předsezónního testovacího programu o Daytona International Speedway je dobré pro fanoušky a týmy,“ řekl John Lewis, více prezident pro rozvoj IRL. Trať využívá z oválu zadní rovinku, třetí a čtvrtou zatáčku a cílovou rovinku. Zbytek dráhy je veden uvnitř ohromného areálu.
Zažitou tradicí je v předsezónním testování ovál Homestead-Miami Speedway. Již šest let po sobě je Miami místem společného měření sil týmů IRL.
Samozřejmě bude ovál hostit i závod. Motory poprvé zahřmí právě v Miami, kde by se mělo jet pod umělým osvětlením. „Série IndyCar byla první sérií svého druhu, která závodila v noci a nyní se blížíme stejnému představení i na úvod sezóny,“ pokračoval Lewis.
Foto: IndyCar Media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.