Série IndyCar na konci sezóny úspěšně otestovala „road course“ verzi slavného oválu v Daytoně a v únoru ji čeká návrat na floridské pobřeží.
„Rozšíření předsezónního testovacího programu o Daytona International Speedway je dobré pro fanoušky a týmy,“ řekl John Lewis, více prezident pro rozvoj IRL. Trať využívá z oválu zadní rovinku, třetí a čtvrtou zatáčku a cílovou rovinku. Zbytek dráhy je veden uvnitř ohromného areálu.
Zažitou tradicí je v předsezónním testování ovál Homestead-Miami Speedway. Již šest let po sobě je Miami místem společného měření sil týmů IRL.
Samozřejmě bude ovál hostit i závod. Motory poprvé zahřmí právě v Miami, kde by se mělo jet pod umělým osvětlením. „Série IndyCar byla první sérií svého druhu, která závodila v noci a nyní se blížíme stejnému představení i na úvod sezóny,“ pokračoval Lewis.
Foto: IndyCar Media
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?