Série IndyCar na konci sezóny úspěšně otestovala „road course“ verzi slavného oválu v Daytoně a v únoru ji čeká návrat na floridské pobřeží.
„Rozšíření předsezónního testovacího programu o Daytona International Speedway je dobré pro fanoušky a týmy,“ řekl John Lewis, více prezident pro rozvoj IRL. Trať využívá z oválu zadní rovinku, třetí a čtvrtou zatáčku a cílovou rovinku. Zbytek dráhy je veden uvnitř ohromného areálu.
Zažitou tradicí je v předsezónním testování ovál Homestead-Miami Speedway. Již šest let po sobě je Miami místem společného měření sil týmů IRL.
Samozřejmě bude ovál hostit i závod. Motory poprvé zahřmí právě v Miami, kde by se mělo jet pod umělým osvětlením. „Série IndyCar byla první sérií svého druhu, která závodila v noci a nyní se blížíme stejnému představení i na úvod sezóny,“ pokračoval Lewis.
Foto: IndyCar Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.