Série IndyCar na konci sezóny úspěšně otestovala „road course“ verzi slavného oválu v Daytoně a v únoru ji čeká návrat na floridské pobřeží.
„Rozšíření předsezónního testovacího programu o Daytona International Speedway je dobré pro fanoušky a týmy,“ řekl John Lewis, více prezident pro rozvoj IRL. Trať využívá z oválu zadní rovinku, třetí a čtvrtou zatáčku a cílovou rovinku. Zbytek dráhy je veden uvnitř ohromného areálu.
Zažitou tradicí je v předsezónním testování ovál Homestead-Miami Speedway. Již šest let po sobě je Miami místem společného měření sil týmů IRL.
Samozřejmě bude ovál hostit i závod. Motory poprvé zahřmí právě v Miami, kde by se mělo jet pod umělým osvětlením. „Série IndyCar byla první sérií svého druhu, která závodila v noci a nyní se blížíme stejnému představení i na úvod sezóny,“ pokračoval Lewis.
Foto: IndyCar Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?