Nová trať v čínskom Pekingu prešla v noci zmenami a dnes sa tak mohlo začať s intenzívnymi testami.
Problémy, ktoré znemožnili v piatok odjazdenie tréningu nováčikov a následne prvé dva oficiálne tréningy urobili škrt cez rozpočet nie len organizátorom, ale aj tímom. Aktivita tak musela výrazne narásť a prvé testy na zbrusu novej trati mestského okruhu v Pekingu využilo 22 jazdcov.
Napriek najväčšej aktivite českého tímu na trati stratil Tomáš Enge na vedúceho Bleekemolena z Holandska jeden a pol sekundy, čo ho zaradilo celkovo na deviaté miesto. Druhý najlepší čas patril skúsenejšiemu Mexičanovi Salvadorovi Duranovi nasledovanom Enrico Toccacelom z Talianska.
Beijing - Výsledky 3.tréningu
Ilustračné Foto: A1 Grand Prix Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?