Po úspešnom double Malajzie na brnenskom okruhu sa šampionát národov presťahoval na azijský kontinent so zredukovanou jazdeckou zostavou.
Na tretie preteky sezóny sa nahlásilo celkovo 22 tímov, pričom tretina tímov bude mať počas víkendu k dispozícii iba jedného pilota vrátane domáceho tímu, kde do monopostu zasadne Congfu Cheng. Česká zostava je naďalej v tradičnej zostave.
A1 TímJazdec 1Jazdec 2Jazdec 3AustráliaKarl ReindlerIan Dyk* BrazíliaTuka RochaRaphael Matos* KanadaJames Hinchcliffe* ČínaCongfu Cheng* Česká RepublikaTomas EngeJaroslav Janis* FrancúzskoLoic Duval*Nicolas Lapierre NemeckoNico Hülkenberg* Veľká BritániaOliver Jarvis* IndiaArmaan Ebrahim IndonéziaAnanda MikolaMoreno Soeprapto* ÍrskoMichael DevaneyJohn O’Hara* TalianskoEnrico ToccaceloMichele Rugolo* LibanonAlex Khateeb*Khalil BeschirBasil ShaabanMalajziaAlex YoongFairuz Fauzy* MexikoSalvador Duran HolandskoJeroen BleekemolenRenger van der Zande* Nový ZélandWade Cunningham*Matt Halliday PakistanNur Ali* SingapúrChristian Murchison* Južná AfrikaAdrian Zaugg*Alan van der Merwe ŠvajčiarkoNeel JaniMarcus Fassler* USAPhilip GieblerRyan Hunter-Reay*
Foto: Sutton Motorsport Images
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?