Po úspešnom double Malajzie na brnenskom okruhu sa šampionát národov presťahoval na azijský kontinent so zredukovanou jazdeckou zostavou.
Na tretie preteky sezóny sa nahlásilo celkovo 22 tímov, pričom tretina tímov bude mať počas víkendu k dispozícii iba jedného pilota vrátane domáceho tímu, kde do monopostu zasadne Congfu Cheng. Česká zostava je naďalej v tradičnej zostave.
A1 TímJazdec 1Jazdec 2Jazdec 3AustráliaKarl ReindlerIan Dyk* BrazíliaTuka RochaRaphael Matos* KanadaJames Hinchcliffe* ČínaCongfu Cheng* Česká RepublikaTomas EngeJaroslav Janis* FrancúzskoLoic Duval*Nicolas Lapierre NemeckoNico Hülkenberg* Veľká BritániaOliver Jarvis* IndiaArmaan Ebrahim IndonéziaAnanda MikolaMoreno Soeprapto* ÍrskoMichael DevaneyJohn O’Hara* TalianskoEnrico ToccaceloMichele Rugolo* LibanonAlex Khateeb*Khalil BeschirBasil ShaabanMalajziaAlex YoongFairuz Fauzy* MexikoSalvador Duran HolandskoJeroen BleekemolenRenger van der Zande* Nový ZélandWade Cunningham*Matt Halliday PakistanNur Ali* SingapúrChristian Murchison* Južná AfrikaAdrian Zaugg*Alan van der Merwe ŠvajčiarkoNeel JaniMarcus Fassler* USAPhilip GieblerRyan Hunter-Reay*
Foto: Sutton Motorsport Images
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?