Panther Racing se dohodl na spolupráci se společností Super Aguri, která se stará o japonského nováčka roku 2004, Kosuke Matsuuru.
Super Aguri a Matsuura dosud působili u týmu Fernandez Racing, avšak jelikož tým již v IRL skončil, hledali Japonci jiné místo. Matsuura si do nově pojmenovaného týmu Super Aguri Panther Racing přinese startovní číslo 55, které u Fernandez Racing obdržel.
„Jsme absolutně nadšení ze spolupráce se Super Aguri a příležitosti poskytnout Kosuke Matsuurovi závodit i v další sezóně IndyCar série,“ řekl spolumajitel Panter Racing John Barnes.
Sedmadvacetiletý Matsuura bude týmovým kolegou talentovaného Vitora Meiry, který v letošním roce skončil v konečném hodnocení na pátém místě za dominujícími týmy Penske a Ganassi.
„Panther Racing vyhrál v roce 2001 a 2002 šampionát, takže jsem nadšený být součástí vítězného týmu,“ řekl Matsuura.
Foto: Ron McQueeney/IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?