Panther Racing se dohodl na spolupráci se společností Super Aguri, která se stará o japonského nováčka roku 2004, Kosuke Matsuuru.
Super Aguri a Matsuura dosud působili u týmu Fernandez Racing, avšak jelikož tým již v IRL skončil, hledali Japonci jiné místo. Matsuura si do nově pojmenovaného týmu Super Aguri Panther Racing přinese startovní číslo 55, které u Fernandez Racing obdržel.
„Jsme absolutně nadšení ze spolupráce se Super Aguri a příležitosti poskytnout Kosuke Matsuurovi závodit i v další sezóně IndyCar série,“ řekl spolumajitel Panter Racing John Barnes.
Sedmadvacetiletý Matsuura bude týmovým kolegou talentovaného Vitora Meiry, který v letošním roce skončil v konečném hodnocení na pátém místě za dominujícími týmy Penske a Ganassi.
„Panther Racing vyhrál v roce 2001 a 2002 šampionát, takže jsem nadšený být součástí vítězného týmu,“ řekl Matsuura.
Foto: Ron McQueeney/IRL
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.