Panther Racing se dohodl na spolupráci se společností Super Aguri, která se stará o japonského nováčka roku 2004, Kosuke Matsuuru.
Super Aguri a Matsuura dosud působili u týmu Fernandez Racing, avšak jelikož tým již v IRL skončil, hledali Japonci jiné místo. Matsuura si do nově pojmenovaného týmu Super Aguri Panther Racing přinese startovní číslo 55, které u Fernandez Racing obdržel.
„Jsme absolutně nadšení ze spolupráce se Super Aguri a příležitosti poskytnout Kosuke Matsuurovi závodit i v další sezóně IndyCar série,“ řekl spolumajitel Panter Racing John Barnes.
Sedmadvacetiletý Matsuura bude týmovým kolegou talentovaného Vitora Meiry, který v letošním roce skončil v konečném hodnocení na pátém místě za dominujícími týmy Penske a Ganassi.
„Panther Racing vyhrál v roce 2001 a 2002 šampionát, takže jsem nadšený být součástí vítězného týmu,“ řekl Matsuura.
Foto: Ron McQueeney/IRL
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?