Teprve před týdnem skončil šampionát, ale už na konci záři se jezdci přesunou do Daytony na první testování po konci sezóny.
„Doufám, že se zde zdržíme pár týdnů a v budoucnu budeme moci díky teplému počasí využívat Daytonu na testování,“ řekl John Lewis, viceprezident Indy Racing League pro vývoj série.
„O Daytonu, hlavně o klopení zatáček bude velký zájem. Dále se podíváme, jak rychlý budeme na rovinkách a na přechod vozu z rovinky do klopení. Vytvořili jsme několik počítačových simulací jak se bude chovat vůz a pneumatiky,“ pokračoval Lewis.
Robin Braig, prezident Daytona International Speedway, je více než šťastný možností přivítat formulové vozy na oválu, který již hostí závody NASCAR, AMA a Grand Am. IRL bude využívat více než čtyřkilometrovou variantu tratě, která hostí slavný závod Rolex 24 Hours. Dráha vynechává první dvě zatáčky a dál vede uvnitř oválu. Potom se u jezera Lloyd vrací na zadní rovinku a přes klopenou zatáčku zpět do cíle. Vozy IndyCar zpomalí na zadní rovince speciálně vybudovaná šikana.
Foto: Delphi Fernández Racing
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.