Teprve před týdnem skončil šampionát, ale už na konci záři se jezdci přesunou do Daytony na první testování po konci sezóny.
„Doufám, že se zde zdržíme pár týdnů a v budoucnu budeme moci díky teplému počasí využívat Daytonu na testování,“ řekl John Lewis, viceprezident Indy Racing League pro vývoj série.
„O Daytonu, hlavně o klopení zatáček bude velký zájem. Dále se podíváme, jak rychlý budeme na rovinkách a na přechod vozu z rovinky do klopení. Vytvořili jsme několik počítačových simulací jak se bude chovat vůz a pneumatiky,“ pokračoval Lewis.
Robin Braig, prezident Daytona International Speedway, je více než šťastný možností přivítat formulové vozy na oválu, který již hostí závody NASCAR, AMA a Grand Am. IRL bude využívat více než čtyřkilometrovou variantu tratě, která hostí slavný závod Rolex 24 Hours. Dráha vynechává první dvě zatáčky a dál vede uvnitř oválu. Potom se u jezera Lloyd vrací na zadní rovinku a přes klopenou zatáčku zpět do cíle. Vozy IndyCar zpomalí na zadní rovince speciálně vybudovaná šikana.
Foto: Delphi Fernández Racing
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?