 
            Dan Wheldon potřeboval získat body za vedení v závodě a vyhrát, pokud chtěl obhájit titul. Naneštěstí, Sam Hornish dojel do cíle na třetím místě.
Svou třetí pozicí dostal šek na jeden milion dolarů a samozřejmě pohár šampióna. „Prostě jsme dnes vyjeli a pokusili se být dobří jak jen to šlo: zůstat vepředu a neudělat žádnou chybu,“ řekl Hornish, který v neděli vedl jen devět kol.
Týmy Ganassi a Penske jely na Chicagolandu vlastní ligu, zbytku pole totiž nadělily nejméně jedno kolo a do cíle dojely jako jediní s plným počtem odjetých okruhů. Wheldon se mohl spoléhat jen na případnou chybu ze strany Hornishe, ta však nepřicházela. „Jel jsem si pro tři body (za nejvíce odjetých kol na čele),“ řekl Wheldon. „To byla jediná strategie. Řekl jsem týmů, že bez boje se šampionátu nevzdám.“ Wheldonův dominantní výkon byl z jedné strany velmi riskantní, nejméně třikrát se dostal do kontaktu s týmovým kolegou Dixonem.
Castroneves ztratil šance na titul v posledních kolech kdy se na něj dotáhli jezdci o kolo zpět a dokonce Brazilce i předjeli. „Pět nebo deset kol před koncem to byl můj přítel Ed Carpenter,“ řekl sarkasticky Castroneves. „Další byl Tony. Bylo to hodně frustrující vidět, jak vás někdo předjíždí když nebojuje o titul.“
Castronevesovi se již nepodařilo znovu dohnat vedoucí trio a cílem projel na čtvrtém místě. Z prvního místa v průběžném pořadí před posledním závodem roku tak spadl až na třetí místo se ztrátou dvou bodů na Hornishe a Wheldona.
Foto: Ron McQueeney/IRL
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?