Vitor Meira, jediný zástupce „panterů“ dojel na skvělém třetím místě. Prokázal tak své kvality na klasických tratích, kde letos pokaždé dojel v první pětce.
Brazilec, který v trénincích a kvalifikaci neskončil výše jak devátý, využil dramatického závěru a před cílem předjel několik vozů, což ho vyneslo na celkové třetí místo. Po šesté v roce se ocitl mezi prvními třemi a vyrovnal svůj dosavadní rekord z loňské sezóny v týmu Rahal-Letterman Racing.
Po startu z devátého místa spadl až na čtrnácté, ale pravidelnou a bezpečnou jízdou se prokousal až na deváté místo. V poslední části závodu sváděl nádherný souboj se Scottem Dixonem a Ryanem Briscoem. S Dixonem se dokonce několikrát dostal do kontaktu, naštěstí se vše obešlo bez vážnějších potíží.
Tři kola před cílem se dostal odvážným předjížděcím manévrem před Dixona a Castronevese. Posun na třetí místo zajistil Tony Kanaan, který musel tankovat. „Pro tým Lincoln Tech Panther to byl další vynikající den,“ řekl Meira. „S ubývajícími koly jsem byl čím dál tím silnější. Z vnějšku jsem předjel Dixona a krátce na to chyboval Castroneves, proto jsem jej velmi rychle dotáhl. Ve chvíli, kdy Kanaan zajížděl do boxu, jsem ho (Castronevese) v poslední zatáčce vybrzdil. Bylo to nejlepších deset kol v mé kariéře v IndyCar.“
Foto: IndyCar Media
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?