Vitor Meira, jediný zástupce „panterů“ dojel na skvělém třetím místě. Prokázal tak své kvality na klasických tratích, kde letos pokaždé dojel v první pětce.
Brazilec, který v trénincích a kvalifikaci neskončil výše jak devátý, využil dramatického závěru a před cílem předjel několik vozů, což ho vyneslo na celkové třetí místo. Po šesté v roce se ocitl mezi prvními třemi a vyrovnal svůj dosavadní rekord z loňské sezóny v týmu Rahal-Letterman Racing.
Po startu z devátého místa spadl až na čtrnácté, ale pravidelnou a bezpečnou jízdou se prokousal až na deváté místo. V poslední části závodu sváděl nádherný souboj se Scottem Dixonem a Ryanem Briscoem. S Dixonem se dokonce několikrát dostal do kontaktu, naštěstí se vše obešlo bez vážnějších potíží.
Tři kola před cílem se dostal odvážným předjížděcím manévrem před Dixona a Castronevese. Posun na třetí místo zajistil Tony Kanaan, který musel tankovat. „Pro tým Lincoln Tech Panther to byl další vynikající den,“ řekl Meira. „S ubývajícími koly jsem byl čím dál tím silnější. Z vnějšku jsem předjel Dixona a krátce na to chyboval Castroneves, proto jsem jej velmi rychle dotáhl. Ve chvíli, kdy Kanaan zajížděl do boxu, jsem ho (Castronevese) v poslední zatáčce vybrzdil. Bylo to nejlepších deset kol v mé kariéře v IndyCar.“
Foto: IndyCar Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.