Vitor Meira, jediný zástupce „panterů“ dojel na skvělém třetím místě. Prokázal tak své kvality na klasických tratích, kde letos pokaždé dojel v první pětce.
Brazilec, který v trénincích a kvalifikaci neskončil výše jak devátý, využil dramatického závěru a před cílem předjel několik vozů, což ho vyneslo na celkové třetí místo. Po šesté v roce se ocitl mezi prvními třemi a vyrovnal svůj dosavadní rekord z loňské sezóny v týmu Rahal-Letterman Racing.
Po startu z devátého místa spadl až na čtrnácté, ale pravidelnou a bezpečnou jízdou se prokousal až na deváté místo. V poslední části závodu sváděl nádherný souboj se Scottem Dixonem a Ryanem Briscoem. S Dixonem se dokonce několikrát dostal do kontaktu, naštěstí se vše obešlo bez vážnějších potíží.
Tři kola před cílem se dostal odvážným předjížděcím manévrem před Dixona a Castronevese. Posun na třetí místo zajistil Tony Kanaan, který musel tankovat. „Pro tým Lincoln Tech Panther to byl další vynikající den,“ řekl Meira. „S ubývajícími koly jsem byl čím dál tím silnější. Z vnějšku jsem předjel Dixona a krátce na to chyboval Castroneves, proto jsem jej velmi rychle dotáhl. Ve chvíli, kdy Kanaan zajížděl do boxu, jsem ho (Castronevese) v poslední zatáčce vybrzdil. Bylo to nejlepších deset kol v mé kariéře v IndyCar.“
Foto: IndyCar Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?