Istanbul - tréning: Podobne, ako v Maďarsku, tak aj dnes začína najlepším výkonom brazílsky pilot tímu Hitech Piquet Sports.
Nelson Piquet ml. zajazdil najrýchlejšie kolo rovno v úvode tréningu a postupne svoje vedenie iba upevňoval lepšími časmi. Jediný, kto sa v záverečnom kole pokúsil prekonať výkon Brazílca bol Giorgio Pantano, ale na lepšie ako druhé miesto to so stratou dvoch desatín sekundy nestačilo.
Tretí čas si vybojoval Alexander Premat nasledovaný Timo Glockom. O vysokej vyrovnanosti štartovného poľa svedčili veľmi tesné časy, keď sa do jedinej sekundy vošlo prvých sedem pilotov a do dvoch sekúnd takmer celé štartovné pole.
Neskúsenosť mladých pilotov s mladou tureckou traťou viedla k mnohým hodinám, ale našťastie vďaka charakteru modernej trate nedošlo k žiadnemu vážnemu poškodeniu monopostov.
Foto: gp2series.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.