Do konce letošní sezóny zbývají jen tři závody, a proto je důležité myslet už na tu příští. Kromě slavné pětistovky v Indianapolis má své místo jisté i Milwaukee.
Přesněji podnik pod názvem ABC Supply/AJ Foyt 225 na oválu v Milwaukee byl definitivně potvrzen teprve nedávno. Mezi další potvrzené patří městský okruh v St. Petersburgu a Iowa Speedway.
Dobrou zprávou pro příznivce může být informace, že vedení IRL očekává v roce 2007 zvýšení počtu závodu na šestnáct nebo sedmnáct. Po výrazné reorganizaci v sérii IndyCar klesl sedmnáctidílný šampionát 2005 na pouhých čtrnáct podniků v letošní sezóně.
Výrazná změna přichází i v podobě silničních okruhů. Celkový počet přírodních nebo městských okruhů by se měl zvýšit na číslo šest. V jednání je například okruh na předměstí Los Angeles.
Možná podoba kalendáře série IndyCar na sezónu 2007
Tučně označené podniky jsou potvrzené# - ještě nepotvrzené datum? - v jednáníPO - přírodní okruhSO - městský okruh
? 11. nebo 18. března, Los Angeles (MO)# 24. března, Homestead-Miami Speedway1. dubna, St. Petersburg Grand Prix (MO)# 15. nebo 22. dubna, Twin Ring Motegi - Japonsko# 29. dubna, Kansas Speedway27. května, Indianapolis Motor Speedway3. června, Milwaukee Mile# 9. června, Texas Motor Speedway24. června, Iowa Speedway# 30. června, Richmond International Raceway# 8. července, Watkins Glen International (PO)# 14. července, Nashville SuperSpeedway# 22. července, Michigan International Speedway? 4. nebo 5. srpna, Montreal, Canada (PO)# 11. nebo 12. srpna, Kentucky Speedway# 19. nebo 26. srpna, Infineon Raceway (PO) nebo ?Mid Ohio (PO)? 2. září, Detroit - Belle Isle (MO) nebo ?Mid Ohio (PO)# 9. září - Chicagoland Speedway
Foto: IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?