Komisári seriálu Champ Car udelili po pretekoch v San Jose tresty za incidenty na trati aj mimo nej.
Najdiskutovanejší incident počas pretekov na mestskom okruhu kalifornského San Jose bola kolízia Paula Tracyho a Alexa Taglianiho. Pilot tímu Forsythe Racing bezohľadne vošiel po hodinách naspäť na trať, bez toho, aby si poriadne overil situáciu na trati. Následkom bola kolízia s Alexom Taglianim. Obaja piloti sa následne po hádke v zákulisí pobili.
Pault Tracy dostal od komisárov na nasledujúce tri preteky podmienku a podľa článku 6.29 pravidiel Champ Car bude okrátený o sedem bodov za neúnosné ohrozenie na trati. Okrem tohto trestu čelil ďalšiemu obvineniu podľa článku 2.6. Ten sa týka nešportového správania v podobe už spomenutého fyzického napadnutia Taglianiho. Za tento incident si vyslúžil pokutu, ktorej výška nie je známa.
Poslednému obvineniu podľa článku 2.6 čelí pochopiteľne aj Alex Tagliani. Napriek tomu, že mal dôvod na hnev, posúdili komisári jeho chovanie voči staršiemu súperovi takisto za nešportové.
U bitkárskej dvojici sa komisári s rozdávaním trestov nezastavili. Jediná žena štartovného poľa Katherine Legge dostala podmienku na nasledujúce tri preteky pre nešportové správanie na trati.
Foto: Photo by Michael Levitt, USA LAT Photographic
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.