San Jose, postavení na startu: Sebastien Bourdais vybojoval nejrychlejší čas ve druhé kvalifikaci, čímž obhájil loňskou první startovní pozici do Grand Prix San Jose.
Časem 54,243 překonal Sebastien Bourdais všechny své konkurenty, když druhý Oriol Servia sice zaostal jen o pouhých 0,062, přesto Francouz své vedení neztratil. Třetí odstartuje ze druhé řady Paul Tracy a vedle něj A.J. Allmendinger, který měl opět silný začátek víkendu.
Sebastien Bourdais: „Myslím, že dnešek byl velmi vydařený den. Dnes ráno byl můj McDonalld´s auto lepší, než včera. Odstranili jsme většinu problémů, které jsme měli včera s brzdami. Červené pneumatiky Bridgestone mi zajistily klidnou kvalifikaci. Jsem velmi spokojený, jak se to vyvíjelo a jsem rád, že startuji z první pozice. A.J. Je třetí a Justin Wilson dokonce až třináctý. To je velmi dobré, budu se snažit o co nejlepší výsledek.“Foto: Champ Car Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?