San Jose, postavení na startu: Sebastien Bourdais vybojoval nejrychlejší čas ve druhé kvalifikaci, čímž obhájil loňskou první startovní pozici do Grand Prix San Jose.
Časem 54,243 překonal Sebastien Bourdais všechny své konkurenty, když druhý Oriol Servia sice zaostal jen o pouhých 0,062, přesto Francouz své vedení neztratil. Třetí odstartuje ze druhé řady Paul Tracy a vedle něj A.J. Allmendinger, který měl opět silný začátek víkendu.
Sebastien Bourdais: „Myslím, že dnešek byl velmi vydařený den. Dnes ráno byl můj McDonalld´s auto lepší, než včera. Odstranili jsme většinu problémů, které jsme měli včera s brzdami. Červené pneumatiky Bridgestone mi zajistily klidnou kvalifikaci. Jsem velmi spokojený, jak se to vyvíjelo a jsem rád, že startuji z první pozice. A.J. Je třetí a Justin Wilson dokonce až třináctý. To je velmi dobré, budu se snažit o co nejlepší výsledek.“Foto: Champ Car Media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.