San Jose, postavení na startu: Sebastien Bourdais vybojoval nejrychlejší čas ve druhé kvalifikaci, čímž obhájil loňskou první startovní pozici do Grand Prix San Jose.
Časem 54,243 překonal Sebastien Bourdais všechny své konkurenty, když druhý Oriol Servia sice zaostal jen o pouhých 0,062, přesto Francouz své vedení neztratil. Třetí odstartuje ze druhé řady Paul Tracy a vedle něj A.J. Allmendinger, který měl opět silný začátek víkendu.
Sebastien Bourdais: „Myslím, že dnešek byl velmi vydařený den. Dnes ráno byl můj McDonalld´s auto lepší, než včera. Odstranili jsme většinu problémů, které jsme měli včera s brzdami. Červené pneumatiky Bridgestone mi zajistily klidnou kvalifikaci. Jsem velmi spokojený, jak se to vyvíjelo a jsem rád, že startuji z první pozice. A.J. Je třetí a Justin Wilson dokonce až třináctý. To je velmi dobré, budu se snažit o co nejlepší výsledek.“Foto: Champ Car Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?