San Jose - 2.tréning: Favorit prvého tréningu havaroval hneď v úvode. Legge predčasne ukončila tréning.
Posledná príprava pred dnešnou prvou časťou kvalifikácie bola pre svoj tradične krátky čas hneď z úvodu v znamení popredných pilotov. Kríza v podaní víťaza prvého tréningu Nelsona Philippa nastala krátko po prvom a jedinom zaznamenanom čase, keď havaroval v 6. zákrute, čím sa definitívne odpísal aj z účasti na kvalifikácii pre krátky čas do jej začiatku.
Allmendinger už v prvom tréningu potvrdil, že svoju dominanciu posledných pretekov nestratil a krátko pred prvou časťou kvalifikácie dosiahol prvé miesto vo výsledkoch. Je však nutné podotknúť, že časom neprekonal výkon Philippa z prvého tréningu a práve vďaka jeho havárii je ťažké posúdiť, či by americký pilot tímu Forsythe Racing skutočne stál na čele.
Problémy si na svoje konto pripísala aj Katherine Legge, keď dve minúty pred koncom vyletela mimo trať a postarala sa tak o prerušenie tréningu, ktorý už následne nebol spustený.
Foto: Champ Car
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?