San Jose - 2.tréning: Favorit prvého tréningu havaroval hneď v úvode. Legge predčasne ukončila tréning.
Posledná príprava pred dnešnou prvou časťou kvalifikácie bola pre svoj tradične krátky čas hneď z úvodu v znamení popredných pilotov. Kríza v podaní víťaza prvého tréningu Nelsona Philippa nastala krátko po prvom a jedinom zaznamenanom čase, keď havaroval v 6. zákrute, čím sa definitívne odpísal aj z účasti na kvalifikácii pre krátky čas do jej začiatku.
Allmendinger už v prvom tréningu potvrdil, že svoju dominanciu posledných pretekov nestratil a krátko pred prvou časťou kvalifikácie dosiahol prvé miesto vo výsledkoch. Je však nutné podotknúť, že časom neprekonal výkon Philippa z prvého tréningu a práve vďaka jeho havárii je ťažké posúdiť, či by americký pilot tímu Forsythe Racing skutočne stál na čele.
Problémy si na svoje konto pripísala aj Katherine Legge, keď dve minúty pred koncom vyletela mimo trať a postarala sa tak o prerušenie tréningu, ktorý už následne nebol spustený.
Foto: Champ Car
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?