Andretti počtvrté za sebou dojel mezi TOP 10. Na svém voze #26 NYSE dokonce i několik kol vedl.
Vnuk slavného italského přistěhovalce Maria Andrettiho, startoval ze třetího místa a po celý den se pohyboval v první pětce. Ve 146. kole převzal vedení a než jej mechanici povolali do boxu, na čele strávil devětatřicet kol.
V závěru však podlehl finišujícímu Hornishovi, Scheckterovi a výborné Patrick, která vyrovnala své nejlepší umístění v kariéře. Po deseti absolvovaných závodech se v průběžném pořadí šampionátu drží na osmém místě, jen pět bodů ztrácí na sedmého Franchittiho.
„Určitě to byl úspěšný den. V nádrži jsem měl před závěrečným sprintem více paliva než ostatní, proto se stalo co se stalo,“ řekl Andretti, který se na konci závodu propadl na páté místo. „Ale rozhodně jsem šťastný za Tonyho. Pro něj je to skvělé vítězství!"
foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?