Edmonton - 1.tréning: Druhý pretekársky víkend na kanadskej pôde znamenal opäť dominanciu Allmendingera.
Slnečné počasie, ktoré z rána zďaleka nepripomína tropické podmienky strednej Európy privítalo osemnásť členné štartovné pole na kanadskej trati v Edmontone, aby tak otvorili ôsmi pretekársky víkend deliaci sezónu na dve polovice.
Z úvodu, ako je zvykom u väčšiny motoristických seriálov, vybehli na trať najskôr nováčikovia, z ktorých si najlepšie počínal Will Power nasledujúci Dan Clarkom a Katherine Legge. Favoriti vyčkávali až pol hodiny, ale práve, keď sa na trať vybral líder šampionátu Sebastien Bourdais, došlo s prvému prerušeniu tréningu pre haváriu Nickyho Pastorelliho v 1. zákrute, kde si rozbil zadné krídlo a záves kolesa.
Pozície na prvom mieste si následne striedali Bourdais a Allmendinger. Americký pretekár tímu Forsythe racing sa ujal vedenia až v poslednej minúte. Výborným výkonom sa predviedol nováčik Will Power, ktorý občas prekonal výkon takých borcov, ako Justin Wilson a Paul Tracy.
Foto: Champ Car
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?