Tím Forsithe Racing si zásluhou Allmendingera a Tracyho odnáša z kanadskej mestskej trate double.
Odviatie zelenej vlajky Justina Wilsona nerozhodilo a svoje prvenstvo si obhájil nasledovaný Allmendingerom. Na tretie miesto sa prebojoval Tracy pred Bourdaisom. Francúz sa s mimopódiovým miestom neuspokojil a hneď v druhom kole porazil svojho večného rivala. Dominguez zakrátko musel neplánovane zájsť do boxov pre poškodenie predného krídla v úvodnej tlačenici.
Poradie v prvej desiatke po úvodných súbojoch bolo nasledovné: Wilson, Allmendinger, Bourdais, Tracy, Phillippe, Servia, Ranger, Junqueira, Power a Tagliani.
Deviatym kolom prišla na rad prvá žltá fáza po tom, čo Jan Heylen zavrel v tretej zákrute Katherine Legge a následne sa otočil do protismeru, čím zablokoval samotnú Katherine a Dana Clarka. Počas jazdy bezpečnostného auta našťastie všetky tri autá komisári roztlačili a v pretekoch sa mohlo pokračovať po troch spomalených kolách.
Situácie využilo mnoho pilotov na prvé boxy, pričom najdôležitejším momentom bolo tesné prebojovanie Allmendingera pred Wilsona pri výjazde z boxov. Phillippa jazdiaceho na prvom mieste nasledoval ešte Servia a Junqueira. Francúzskeho pilota tímu CTE Racing neodradila od boxov ani ďalšia žltá fáza, ktorú spôsobila kolízia Zwolsmana a Clarka v 3.zákrute. Pre Dana Clarka to znamenalo predčasný koniec.
V 36.kole sa na čele jazdiaci Phillippe, nasledovaný Junqueirom konečne rozhodli pre prvú zastávku a vo vedení sa tak objavil A.J.Allmendinger. Pilot tímu Forsythe Racing si začal vytvárať na Justina Wilsona nádskok. Za nimi sa schyľovalo k súboju dvoch rivalov. Paul Tracy útočil na Bourdaisa, ktorého napokon predbehol na najdlhšej rovinke za pomoci prídavného výkonu. Pri chuti zo zisku pódiového umiestnenia zakrátko rovnakým spôsobom zdolal aj Justina Wilsona v boji o druhé miesto.
Tímová dvojica Forsythe Racing si postupne vytvárala na Bourdaisa obrovský nádskok. Bohužial bol zmazaný poslednou žltou fázou v závere pretekov pre kolíziu Serviu a Phillippa v nájazde do tretej zákruty. Nelson sa jednoducho rozhodol neskôr brzdiť v snahe o zisk piatého miesta, ale nemal na to dostatok priestoru a Serviovi vybehol na chrbát a následne obaja narazili do bariér z pneumatík.
Reštart prišiel na rad iba štyri kolá pred koncom, ale ako sa ukázalo, jediní, kto ešte mohol prehovoriť do postavenia na pódiu bol párik holubov stojacich v strede trate. Až po prejazde vedúcej dvojice minúca párik sa holuby rozhodli dohrkútať svoje problémy a vzlietli tesne pred prichádzajúcim Bourdaisom.
Americký rodák si tak po dnešku opäť drží čisté konto po prestupe do nového tímu a na radosť domáceho publika ho nasledoval tímový kolega Paul Tracy. Vďaka tomu si tento veterán polepšil až o päť miest v priebežnom poradí šampionátu.
Bod za najrýchlejšie kolo si z Toronta odnáša Alex Tagliani z tímu Australia Racing, ale za povšimnutie stojí zaznamenanie štvrtého najrýchlejšieho času v podaní Katherine Legge, ktorú okrem Taglianiho porazila iba vedúca dvojica dnešných pretekov.
Jediná žena na trati napriek rýchlej jazde pre vlasnú chybu prvý krát počas pôsobenia v šampionáte vypadla, keď si drobným nárazom o stenu poškodila prevodovku dvadsať kôl pred koncom.
Foto: Champ Car, Photo by Phil Abbott, USA LAT Photographic
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?