Cleveland - 3.tréning: Prvý sobotný tréning na okruhu vytvorenom z letiska Clevelandu si vyžiadal dve prerušenia kôli haváriám.
Slnečné počasie, pogumovaná trať a predovšetkým zlepšené nastavenie áut od včerajšej kvalifikácii pomohlo pilotom o niečo zrýchliť. Poobede počas ďalšieho tréningu, alebo v kvalifikácii sa očakáva, že dojde k prekročeniu rekordu trate. Z osemnásť členného štartovného poľa si s atypickou traťou poradil pilot tímu RuSport Justin Wilson, ktorý porazil svojho rivala a lídra šampionátu Sebastiana Bourdaisa takmer v závere tréningu.
Počas necelej hodiny testovania musela byť vyvesená dvakrát červená vlajka. Provizórne vytvorená trať má svoje nebezpečné miesto a tým je ôsma zákruta. Prvou obeťou sa stala Katherine Legge, keď si na vysokom obrúbniku poškodila prednú časť monopostu. Tým druhým bol opäť po tvrdom prejazde obrubníkom Mario Dominguez.
Pilota tímu Dale Coyne Racing bohužiaľ prejazd rozhodil natoľko, že stratil kontrolu nad svojim autom a tvrdo narazil do protiľahlej steny, pričom si značne rozbil monopost. Bude zázrak, ak sa s týmto autom ešte dnes objaví na trati. Vzhľadom k tomu, že k havárii došlo takmer v závere, tréning bol predčasne ukončený.
Foto: Champ Car
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.