Americký jezdec zajel nejrychlejší kolo (275,85 km/h), ale zároveň pár minut před koncem havaroval a předčasně tak trénink ukončil.
Sam Hornish, vítěz z roku 2002, si nepochybně užívá jízdu na krátkém oválu v Richmondu, ale bez chyby to tentokrát nevyšlo. „Snažil jsem se nedostat s nikým a ničím do kontaktu. Až na posledních pět minut byl vůz perfektní.“
Hornishův kontakt se zdí neznamenal jedinou žlutou fázi, před ním zeď ještě lehce políbil Vitor Meira. Brazilec půl hodiny před koncem nezvládl výjezd z druhé zatáčky a poškodil si zavěšení.
Nová zářící hvězda Marco Andretti svého otce nezklamal a jen o dvě desetiny vteřiny zaostal za nejrychlejším Hornishem. Andretti, stejně jako další nováčci, měli možnost se půl hodiny před tréninkem zajíždět a důkladně prostudovat záludnosti oválu.
Úspěch Andrettiho týmu dovršil třetím místem Tony Kanaan, který zajel své kolo průměrnou rychlostí 272,32 km/h. Čtvrtý skončil Scott Sharp a pátý Dario Franchitti. Poslední dvě místa okupovali Eddie Cheever Jr. a Buddy Lazier jenž na Hornishe ztrácel více než vteřinu.
foto: Ron McQueeney/IRL
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?