Americký jezdec zajel nejrychlejší kolo (275,85 km/h), ale zároveň pár minut před koncem havaroval a předčasně tak trénink ukončil.
Sam Hornish, vítěz z roku 2002, si nepochybně užívá jízdu na krátkém oválu v Richmondu, ale bez chyby to tentokrát nevyšlo. „Snažil jsem se nedostat s nikým a ničím do kontaktu. Až na posledních pět minut byl vůz perfektní.“
Hornishův kontakt se zdí neznamenal jedinou žlutou fázi, před ním zeď ještě lehce políbil Vitor Meira. Brazilec půl hodiny před koncem nezvládl výjezd z druhé zatáčky a poškodil si zavěšení.
Nová zářící hvězda Marco Andretti svého otce nezklamal a jen o dvě desetiny vteřiny zaostal za nejrychlejším Hornishem. Andretti, stejně jako další nováčci, měli možnost se půl hodiny před tréninkem zajíždět a důkladně prostudovat záludnosti oválu.
Úspěch Andrettiho týmu dovršil třetím místem Tony Kanaan, který zajel své kolo průměrnou rychlostí 272,32 km/h. Čtvrtý skončil Scott Sharp a pátý Dario Franchitti. Poslední dvě místa okupovali Eddie Cheever Jr. a Buddy Lazier jenž na Hornishe ztrácel více než vteřinu.
foto: Ron McQueeney/IRL
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?