Americký jezdec zajel nejrychlejší kolo (275,85 km/h), ale zároveň pár minut před koncem havaroval a předčasně tak trénink ukončil.
Sam Hornish, vítěz z roku 2002, si nepochybně užívá jízdu na krátkém oválu v Richmondu, ale bez chyby to tentokrát nevyšlo. „Snažil jsem se nedostat s nikým a ničím do kontaktu. Až na posledních pět minut byl vůz perfektní.“
Hornishův kontakt se zdí neznamenal jedinou žlutou fázi, před ním zeď ještě lehce políbil Vitor Meira. Brazilec půl hodiny před koncem nezvládl výjezd z druhé zatáčky a poškodil si zavěšení.
Nová zářící hvězda Marco Andretti svého otce nezklamal a jen o dvě desetiny vteřiny zaostal za nejrychlejším Hornishem. Andretti, stejně jako další nováčci, měli možnost se půl hodiny před tréninkem zajíždět a důkladně prostudovat záludnosti oválu.
Úspěch Andrettiho týmu dovršil třetím místem Tony Kanaan, který zajel své kolo průměrnou rychlostí 272,32 km/h. Čtvrtý skončil Scott Sharp a pátý Dario Franchitti. Poslední dvě místa okupovali Eddie Cheever Jr. a Buddy Lazier jenž na Hornishe ztrácel více než vteřinu.
foto: Ron McQueeney/IRL
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.