Nová sezona s kosmetickými změnami

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: Sutton Images
Pavel Stavebník 15. června 2006 15:12
Sdílej:

Vedení šampionátu dnes zveřejnilo po svém setkání v Londýně několik změn pro nadcházející druhý ročník A1 Grand Prix.

- hlavní závod bude prodloužen ze 60 na 70 minut

- kratší závod bude naopak zkrácen ze 30 na 20 minut

- dosud užívaná hodinová přestávka mezi závody bude prodloužena na 3,5 hodiny z důvodu úprav vozů a řešení případných protestů

- v kratším závodě nebude už bodovat prvních deset, ale prvních šest, a to sestupně od šesti bodů za vítězství po jeden bod za šesté místo

Kalendář má zahrnovat dvanáct podniků a měly by přibýt nové destinace. Úvodní závod se uskuteční 1. října 2006 v holandském Zandvoortu.

Foto: Sutton Motorsport Images

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.