Již podruhé ve čtyřech závodech letošní sezony skončili oba jezdci týmu Forsythe v prvním kole, navíc po kolizi, do které se oba zapletli. Zkušený Paul Tracy ale vždy nevinně.
V prvním podniku v Long Beach způsobil kolizi Mario Dominguez, který roztočil Tracyho. Na nehodu doplatil Bruno Junqueira ze stáje Newman-Haas. V neděli v Milwaukee spolu kolidovali Dominguez s Junqueirou a Tracyho smetli ze závodní dráhy.
„Nejsem si jistý tím, jak se věci seběhly, musím se podívat na opakování,“ prohlásil po závodě Dominguez. „Byl jsem před třetí zatáčkou na vnitřku vedle Bruna a přestože jsem byl podle mého před ním, měli jsme oba na výjezdu dost místa, bohužel jsme se dotkli. Je to škoda, nikdo nechce končit závod takhle.“
Foto: Phil Abbott, USA LAT Photographic
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?