Na nováčka, kterému je 19 let, to není rozhodně špatné. Původně poklidný průběh závodu narušil svou závěrečnou jízdou na vedoucí pozici. Nakonec však prohrál souboj s Hornishem a dojel druhý.
Jakmile zastavil u svých mechaniků a sundal helmu, bylo na jeho tváři vidět zklamání. Před rokem zakončoval studium na střední škole a nyní je jedna z nejznámějších osob v Americe. „Málem jsem vyhrál, nechci čekat zase rok. Doufal jsem, že to zvládnu,“ seděl na voze a rozdával rozhovory.
Andretti v předposledním kole Hornishe tvrdě zavřel a málem způsobil i kolizi. Hornish musel prudce zpomalit a na Marca značně ztratil. Zdálo se, že o výsledku je rozhodnuto, ale Hornish po oválu doslova létal a v posledním kole na cílové rovince Andrettiho předjel.
„Myslel jsem, že když udržím ideální stopu, dokážu to,“ řekl Andretti. „Nevěděl jsem kde se objeví, byl jako bumerang.“
Další nováčci si již tak dobře nevedli. Townsend Bell byl v 162. kole povolán do depa a nakonec byl klasifikován na 22. místě. Arie Luyendyk skončil ještě před polovinou závodu a Thiago Medeiros dokonce již po 24. kolech. Nejhůře dopadl P.J. Chesson, který ve druhém kole havaroval a smetl při tom svého týmového kolegu.
foto: Indianapolis Motor Speedway 2004
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.