Na nováčka, kterému je 19 let, to není rozhodně špatné. Původně poklidný průběh závodu narušil svou závěrečnou jízdou na vedoucí pozici. Nakonec však prohrál souboj s Hornishem a dojel druhý.
Jakmile zastavil u svých mechaniků a sundal helmu, bylo na jeho tváři vidět zklamání. Před rokem zakončoval studium na střední škole a nyní je jedna z nejznámějších osob v Americe. „Málem jsem vyhrál, nechci čekat zase rok. Doufal jsem, že to zvládnu,“ seděl na voze a rozdával rozhovory.
Andretti v předposledním kole Hornishe tvrdě zavřel a málem způsobil i kolizi. Hornish musel prudce zpomalit a na Marca značně ztratil. Zdálo se, že o výsledku je rozhodnuto, ale Hornish po oválu doslova létal a v posledním kole na cílové rovince Andrettiho předjel.
„Myslel jsem, že když udržím ideální stopu, dokážu to,“ řekl Andretti. „Nevěděl jsem kde se objeví, byl jako bumerang.“
Další nováčci si již tak dobře nevedli. Townsend Bell byl v 162. kole povolán do depa a nakonec byl klasifikován na 22. místě. Arie Luyendyk skončil ještě před polovinou závodu a Thiago Medeiros dokonce již po 24. kolech. Nejhůře dopadl P.J. Chesson, který ve druhém kole havaroval a smetl při tom svého týmového kolegu.
foto: Indianapolis Motor Speedway 2004
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?