Mladý Marco kráčí ve stopách svého dědečka Maria a otce Michaela. Zástupce třetí generace obdržel za výsledek v kvalifikaci Indy 500 cenu nejrychlejšího nováčka
Tuto cenu si odnesl také jeho dědeček Mario Andretti v roce 1965, Michael Andretti byl nejrychlejším nováčkem roku 1984. „Hodně to pro mne znamená, protože všichni členové mé rodiny tuto cenu získali,“ hovořil Marco. „Chci si také odnést cenu za nejlepšího nováčka roku.“ Ovšem cíle devatenáctiletého Marca jsou ještě vyšší: „Samozřejmě chci závod vyhrát.“
Trojnásobný vítěz Indy 500 Johnny Rutherford, Andrettimu pogratuloval a dodal, že jablko nepadlo daleko od stromu. Také očekává celkovou úspěšnost nováčků, kteří v kvalifikaci ukázali svůj potenciál.
„Vedli si dobře a dostali se do závodu, to už o něčem svědčí. Nyní je čas, aby ukázali, co dovedou,“ prorokoval Rutherford.
Marco Andretti již v letošním ročníku Indy 500 získal řadu cen, včetně šeku na 5 000 dolarů.
foto: Andretti Green Racing
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?