Mladý Marco kráčí ve stopách svého dědečka Maria a otce Michaela. Zástupce třetí generace obdržel za výsledek v kvalifikaci Indy 500 cenu nejrychlejšího nováčka
Tuto cenu si odnesl také jeho dědeček Mario Andretti v roce 1965, Michael Andretti byl nejrychlejším nováčkem roku 1984. „Hodně to pro mne znamená, protože všichni členové mé rodiny tuto cenu získali,“ hovořil Marco. „Chci si také odnést cenu za nejlepšího nováčka roku.“ Ovšem cíle devatenáctiletého Marca jsou ještě vyšší: „Samozřejmě chci závod vyhrát.“
Trojnásobný vítěz Indy 500 Johnny Rutherford, Andrettimu pogratuloval a dodal, že jablko nepadlo daleko od stromu. Také očekává celkovou úspěšnost nováčků, kteří v kvalifikaci ukázali svůj potenciál.
„Vedli si dobře a dostali se do závodu, to už o něčem svědčí. Nyní je čas, aby ukázali, co dovedou,“ prorokoval Rutherford.
Marco Andretti již v letošním ročníku Indy 500 získal řadu cen, včetně šeku na 5 000 dolarů.
foto: Andretti Green Racing
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?