Mladý Marco kráčí ve stopách svého dědečka Maria a otce Michaela. Zástupce třetí generace obdržel za výsledek v kvalifikaci Indy 500 cenu nejrychlejšího nováčka
Tuto cenu si odnesl také jeho dědeček Mario Andretti v roce 1965, Michael Andretti byl nejrychlejším nováčkem roku 1984. „Hodně to pro mne znamená, protože všichni členové mé rodiny tuto cenu získali,“ hovořil Marco. „Chci si také odnést cenu za nejlepšího nováčka roku.“ Ovšem cíle devatenáctiletého Marca jsou ještě vyšší: „Samozřejmě chci závod vyhrát.“
Trojnásobný vítěz Indy 500 Johnny Rutherford, Andrettimu pogratuloval a dodal, že jablko nepadlo daleko od stromu. Také očekává celkovou úspěšnost nováčků, kteří v kvalifikaci ukázali svůj potenciál.
„Vedli si dobře a dostali se do závodu, to už o něčem svědčí. Nyní je čas, aby ukázali, co dovedou,“ prorokoval Rutherford.
Marco Andretti již v letošním ročníku Indy 500 získal řadu cen, včetně šeku na 5 000 dolarů.
foto: Andretti Green Racing
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?