Bývalý pilot formule 1 se posadí za volant druhého vozu Cheever Racing, aby mohl absolvovat nejslavnější americký závod roku.
Italský závodník testoval v roce 1994 Lotus F1 a v další sezóně startoval v několika závodech formule 1 za tým Arrows. Z nedostatku „pracovní“ příležitosti odešel do USA, kde okamžitě slavil úspěchy v sérii IMSA a angažmá v závodech Champ Cars na sebe nenechalo dlouho čekat. V letech 2000 – 2001 vyhrál tři závody pro bývalého šéfa Jaguáru Bobbyho Rahala. Také se stal vynikajícím jezdcem sportovních vozů a v roce 2002 slavil vítězství v závodě na 24 hodin v Daytoně.
Do Indianapolis se vrací podruhé, naposledy zde startoval v roce 2002 za Cheever Racing. Pro tento rok dal Eddie Cheever 36letému opět příležitost.
„Poprvé jsme mu neposkytly vynikající a spolehlivé auto,“ říká Eddie Cheever, „a proto jsme šťastný, že mu můžeme dát znovu příležitost. Přinesl do týmu nadšení a dobrou náladu.“
foto: Red Bull Cheever Racing
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.