Bývalý pilot formule 1 se posadí za volant druhého vozu Cheever Racing, aby mohl absolvovat nejslavnější americký závod roku.
Italský závodník testoval v roce 1994 Lotus F1 a v další sezóně startoval v několika závodech formule 1 za tým Arrows. Z nedostatku „pracovní“ příležitosti odešel do USA, kde okamžitě slavil úspěchy v sérii IMSA a angažmá v závodech Champ Cars na sebe nenechalo dlouho čekat. V letech 2000 – 2001 vyhrál tři závody pro bývalého šéfa Jaguáru Bobbyho Rahala. Také se stal vynikajícím jezdcem sportovních vozů a v roce 2002 slavil vítězství v závodě na 24 hodin v Daytoně.
Do Indianapolis se vrací podruhé, naposledy zde startoval v roce 2002 za Cheever Racing. Pro tento rok dal Eddie Cheever 36letému opět příležitost.
„Poprvé jsme mu neposkytly vynikající a spolehlivé auto,“ říká Eddie Cheever, „a proto jsme šťastný, že mu můžeme dát znovu příležitost. Přinesl do týmu nadšení a dobrou náladu.“
foto: Red Bull Cheever Racing
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.