Bývalý pilot formule 1 se posadí za volant druhého vozu Cheever Racing, aby mohl absolvovat nejslavnější americký závod roku.
Italský závodník testoval v roce 1994 Lotus F1 a v další sezóně startoval v několika závodech formule 1 za tým Arrows. Z nedostatku „pracovní“ příležitosti odešel do USA, kde okamžitě slavil úspěchy v sérii IMSA a angažmá v závodech Champ Cars na sebe nenechalo dlouho čekat. V letech 2000 – 2001 vyhrál tři závody pro bývalého šéfa Jaguáru Bobbyho Rahala. Také se stal vynikajícím jezdcem sportovních vozů a v roce 2002 slavil vítězství v závodě na 24 hodin v Daytoně.
Do Indianapolis se vrací podruhé, naposledy zde startoval v roce 2002 za Cheever Racing. Pro tento rok dal Eddie Cheever 36letému opět příležitost.
„Poprvé jsme mu neposkytly vynikající a spolehlivé auto,“ říká Eddie Cheever, „a proto jsme šťastný, že mu můžeme dát znovu příležitost. Přinesl do týmu nadšení a dobrou náladu.“
foto: Red Bull Cheever Racing
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?