Syn bývalého majstra sveta dnes odštartoval novú sezónu najlepšie, ako mohol, keď dokázal zúročiť pole position.
Vďaka výbornému štartu Nelsona Piqueta ml. a naopak nezdarenému u Gommendyho si dokázal brazílsky pilot okamžite vytvárať nádskok aj vďaka sérii najrýchlejších kôl. Samotný štart takisto nevyšiel Lewisovi Hamiltonovi, keď sa prepadol z tretieho miesta na siedme.
Vďaka stíhacej jazde a bezproblémovej zastávke v boxoch sa pilot stajne Art GP napokon prebojoval až na pódiové druhé miesto so stratou takmer sedemnásť sekúnd na vedúceho Piqueta, pričom do poslednej chvíle mu na chrbát dýchal Adrian Valles.
Smútok z umiestnenia na štvrtom mieste u Nicolasa Lapierra zmiernil jeden bod navyše za najrýchlejšie kolo pretekov.
Foto: www.gp2series.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?