 
            Poslední volné místo na startovním roštu v týmu Dale Coyne Racing připadne mladému Belgičanovi, Janu Heylenovi.
O toto poslední místo se dlouho ucházel Holanďan Nicky Pastorelli a už bylo vše na dobré cestě k podepsání smlouvy. Tým však nakonec po posledním testovaní ve Fontaně, kterého se účastnili oba jezdci, zvolil mladého Belgičana.
25letý Jan Heylen má za sebou několik let závodění v různých nižších formulových kategoriích - jakou jsou Formule 3 a Formule 3000. V loňském roce přesedlal "pod střechu", když se zúčastnil pohárového seriálu Renault Megane Eurocup, který vyhrál.
Heylen bude řídit vůz s číslem 11 a jeho týmovým kolegou bude šampión z roku 2002, Cristiano da Matta. Hlavním sponzorem bude řetězec restaurací Sonny's, který se na vozech Dale Coyne Racing objevoval již loni, společně s několika Heylenovými osobními sponzory - Muermans Group a BergHOFF.
Foto: ChampCar Media
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?