Poslední volné místo na startovním roštu v týmu Dale Coyne Racing připadne mladému Belgičanovi, Janu Heylenovi.
O toto poslední místo se dlouho ucházel Holanďan Nicky Pastorelli a už bylo vše na dobré cestě k podepsání smlouvy. Tým však nakonec po posledním testovaní ve Fontaně, kterého se účastnili oba jezdci, zvolil mladého Belgičana.
25letý Jan Heylen má za sebou několik let závodění v různých nižších formulových kategoriích - jakou jsou Formule 3 a Formule 3000. V loňském roce přesedlal "pod střechu", když se zúčastnil pohárového seriálu Renault Megane Eurocup, který vyhrál.
Heylen bude řídit vůz s číslem 11 a jeho týmovým kolegou bude šampión z roku 2002, Cristiano da Matta. Hlavním sponzorem bude řetězec restaurací Sonny's, který se na vozech Dale Coyne Racing objevoval již loni, společně s několika Heylenovými osobními sponzory - Muermans Group a BergHOFF.
Foto: ChampCar Media
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?