Poslední volné místo na startovním roštu v týmu Dale Coyne Racing připadne mladému Belgičanovi, Janu Heylenovi.
O toto poslední místo se dlouho ucházel Holanďan Nicky Pastorelli a už bylo vše na dobré cestě k podepsání smlouvy. Tým však nakonec po posledním testovaní ve Fontaně, kterého se účastnili oba jezdci, zvolil mladého Belgičana.
25letý Jan Heylen má za sebou několik let závodění v různých nižších formulových kategoriích - jakou jsou Formule 3 a Formule 3000. V loňském roce přesedlal "pod střechu", když se zúčastnil pohárového seriálu Renault Megane Eurocup, který vyhrál.
Heylen bude řídit vůz s číslem 11 a jeho týmovým kolegou bude šampión z roku 2002, Cristiano da Matta. Hlavním sponzorem bude řetězec restaurací Sonny's, který se na vozech Dale Coyne Racing objevoval již loni, společně s několika Heylenovými osobními sponzory - Muermans Group a BergHOFF.
Foto: ChampCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?