St. Petersburg - 3. trénink: Dario Franchitti zajel nejrychlejší čas ve třetím měřeném tréninku na nedělní Grand Prix St. Petersburgu.
Minulý týden se zapsal černě do historie šampionátu IndyCar Series velkou měrou díky tomu, že zhasnul život dalšího skvělého závodníka. Do této havárie byl zapleten Ed Carpenter, kterému jeho ošetřující lékař nebvydal díky pohmožděné plíci povolení ke startu v závodě v St. Petersburgu. Majitel stáje tak dal šanci zkušenému Brazilci Roberto Morenovi, jenž startoval také ve slavné Formuli 1 (např. Benetton).
Moreno hned v pátečních trénincíh ukazoval, že stále i přes svůj věk má dostatek rychlosti v žilách. Ve třetím a jediném sobotním tréninku zajel Moreno skvělý 10. čas. Moreno dříve také závodil v konkurenčním šampionátu Champ Car (tehdy CART), takže zkušenosti z oválů má, protože tehdy ještě vozy CART na oválech trávili většinu času šampionátu.
Vítězme třetího tréninku se tak stal Dario Franchitti, na druhém místě mu sekundoval Helio Castroneves.
Foto: IndyCar Series
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?